这个著名的瑞典品牌正在重新进入斯洛文尼亚市场,这一次有更大胆的计划,并且还推出了新的产品——一款名为沃尔沃 XC90 的新旗舰产品。斯洛文尼亚买家已经可以以 64,600 欧元起的价格订购这款车,此外还有一款插电式混合动力 XC90,仅靠电力即可行驶长达 40 公里的距离。
V segmentu prestižnih suvov, se po dolgih 13 letih, konkurenci ponovno pridružuje paradni konje švedske znamke – Volvo XC90. Ne zgolj zaradi uspešnosti predhodnika, ki se je na trgu obdržal izjemno dolgo in prepričal preko 630 tisoč kupcev, ampak tudi zaradi dejstva, ker ga želijo Švedi postaviti dobesedno ob bok “nemške svete trojice”, v marsikaterem pogledu pa to tudi prekašati, se pravi zapeljati pred njo. In sicer kot prvi in edini, ki zmore hibridni pogon ponuditi v kombinaciji s sedem sedežno zasnovo. Tu pa se presežki še ne končajo saj želi tako kot predhodnik leta 2002 ponovno postati in biti pionir na področju napredne tehnologije.
Ker je zadnje čase veliko govora o avtonomni vožnji, velja začeti s tem in XC90 kot prvi že zmore vozniku vzeti večino voznega bremena, vsaj del časa za volanom. Delno 自动驾驶 namreč zagotavljajo sistemi združeni pod imenom pilot assist. Sistem deluje tako, da s pomočjo radarskega tempomata in sistema lane assist drži razdaljo pred vozili spredaj in vozilo ohranja znotraj voznega pasu, pri tem pa lahko sistem vozilo tudi povsem zaustavi in ponovno spelje, ko se kolona premakne. Poleg tega pa je na voljo še cela falanga 其他 辅助系统, ki so predstavljeni premierno. Med temi velja izpostaviti sistema “autobrake in intersection” in “run off road”, kjer prvi zaznava začrtano smer nasproti vozečih vozil v križiščih in ob zavoju v primeru, da bi se pot vašega vozila križala z vozilom, ki vam pelje nasproti vozilo avtomatično zavre. Pri drugem pa sistem naprednih senzorjev zazna, če voznik izgubi kontrolo nad vozilom in zapelje z vozišča, sistem pa pri tem sproži zategovalnike varnostnih pasov in pomaga blažiti tresljaje in telesa potnikov drži trdno na mestu, v primeru nevarnosti trčenja pa vozilo tudi zavre in po možnosti pripravi za trčenje (umakne stopalke, zapre okna, itd.).
Poleg prednjega radarja za zaznavo pešcev, kolesarjev in podobnega, pa novost predstavlja tudi radarski sistem na zadku, ki opozarja za vami vozeča vozila na možnost trčenja, če se na svetlobna opozorila za vami vozeči ne odzove pa potnike prav tako pripravi na trčenje in tudi optimalno zaščiti pred “whiplashem” in podobnim. Ob tem se varnostne zavese razpostirajo čez vse tri sedežne vrste, vozniku pa je v pomoč tudi druga generacija parkirnega asistenta, ki poleg bočnega parkiranja po novem samodejno parkira tudi vzvratno.
Pri motorjih je sprva na vsakem polu na voljo po en motor, poleg teh pa je tu še hibridna različica, ki zmore 400 KM in v povprečju porabi le 2,5-litra goriva in za 64 gramov emisij CO2. Hibridni pogonski sklop sestavljata bencinski motor, ki razvije 235 kW ali 320 Km in elektromotor moči 59 kW (skupaj torej 294 kW). To zadostuje da priključni hibrid, ki zmore 40 km prevoziti zgolj na elektriko, stotico na merilniku prekrije v vsega 5,9 sekunde.
Bolj klasično naravnanim kupcem pa bosta na voljo bencinski T6 z 2.0-litrskim štirivaljnikom v nosu, ki razvije 235 kW (enako kot v hibridu) ter dizelski D5, kjer motor enake velikosti in prav tako štirivaljne zasnove razvije 165 kW in v ozračje v povprečju izpusti le 152 gramov emisij CO2.
Ne glede na motor v nosu sta del serijske opreme vedno priključljivi štirikolesni pogon in osemstopenjska 可移动的 avtomatika. Med opremo za najbolj petične velja omeniti napredni audio sistem priznanega B&W, ki je poskrbel za 1400W ozvočenje in audiofilski zvok iz 19 zvočnikov, ki so zmožni reproducirati zvočno sliko ene od najlepših simfonij iz goteborškega Kontserthuset, doma švedskega simfoničnega orkestra. Posebnost pa predstavlja kristalno steklo prestavne ročice pri različici T8, delo priznanega Švedskega steklarja. Glede prostornosti Švedi radi povedo, da je XC90 med najbolj prostornimi v segmentu, najbolj pa ko je govora o prostornosti tretje sedežne vrste, na kateri bodo udobno sedeli dve osebi velikosti do 170 cm, kar predstavlja rekordni dosežek v segmentu.
价格起始于 64.600 evrih za 版本 D5 in nadaljujejo pri 73.050 evrih za T6. Za tiste bolj “eko” pa bo edina primeren priključno hibridni T8, katerega cene se pričnejo malenkost nad 90 evrskimi tisočaki. Primerjava z najbližjima tekmecema, BMW X5 in mercedesovim razredom M pa pokaže, da je XC90 cenovno presenetljivo pozicioniran celo nekoliko višje, saj se cene bavarca (X5 sDrive25d z 160 kW) pričnejo pri 60.400 evrih, predstavnika s trikrako zvezdo na nosu (ML 250 BlueTEC 4MATIC z 150 kW) pa še celo malce nižje pri 58.300 evrih.
有关该型号的更多信息:
www.volvocars.si/novi_volvoXC90