Čeprav naj bi bil Specialized S-Works Venge ViAS najhitrejše kolo na svetu, to samo po sebi še ne pomeni nič, če sami ne boste prispevali svojega deleža. Je pa rojen za hitrost, saj so pri tej ameriški znamki koles v testiranja vložili več kot 1000 ur, izdelali nič koliko prototipov, brusili svoj najnovejši cestni diamant in zanj zgradili poseben vetrni tunel, da jim prav nič ne bi ušlo. In rezultat je nova stopnja aerodinamike. Kolo bo svoj tekmovalni debi doživelo na največji etapni dirki na svetu Tour de France 2015, ki se prične 4. julija 2015.
一辆自行车
Vittorio Brumotti je nazaj. Profesionalni trial kolesar, ki si lasti zajeten kup Guinnessovih rekordov in je eno s kolesom, prihaja z novo kompilacijo freestyle trikov s cestnim kolesom. Tokrat kar v dresu profesionalne kolesarske ekipe Tinkoff-Saxo, za katero med drugim vozita Španec Alberto Contador in Slovak Peter Sagan, ki tudi obvlada freestyle na cestaku, a ne seže do kolen Italijanu, ki tokrat jemlje sapo s triki na letalskem pokopališču, na zaščitni cestni ograji na pečini in v gozdu.
Ko ste na kolesu, imate oči običajno na cesti pred vami. Kar je edino pravilno. Garminov Varia Rearview Bike Radar pa vam podari še zadnji par oči, da lahko spremljate tudi dogajanje za vami, medtem ko ste osredotočeni na tistega pred vami. Bike Radar sicer ni Garminov otrok, saj je Garmin pred meseci kupil podjetje iKubu, ki je podoben, le da malo manj sofisticiran izdelek Backtracker ponudilo na Kickstarterju.
Lesenjača 是一款起源于斯洛文尼亚的木制自行车,后面站着崭露头角的 Mika Kovač 和他的父母,它是在家庭木工工作室 4MK 中创作的。伐木工人的 Kickstarter 之旅很有趣,因为这一切都始于高中二年级,当时迈克和班上的其他同学接到了一项任务,用木头制作一些东西。由于迈克本质上是一名自行车爱好者,因此他首先想到的是木制自行车,他的家庭作坊也提出了这个想法。结果不仅值得高五,还值得经济支持,您同意吗?
Trefecta DRT je pobalinsko električno kolo za geeke iz prihodnosti in poskus, da se ljudje vendarle bolj množično odrečejo prevozu z avtomobilom. A marsikdo se težko poslovi od udobja in tehnologije, ki ga ti prinašajo. Podjetje Trefecta jim je zato ponudilo e-kolo, pred katerim se lahko skrije tudi marsikateri avto, saj je opremljen s tehnologijo, ki jo ne najdemo niti v jeklenih konjičkih.
补充水分是骑行的重要组成部分,对于长途骑行也至关重要。但如果您对自行车有过更深入的研究,那么您就会知道每增加一件设备都会增加自行车的重量,这意味着您需要做更多的工作。其中一种自行车“集尘器”是水瓶架,坦率地说,它并不太重,但任何更认真的自行车手都会知道我们在说什么。这就是为什么有 Fabric,一种不需要架子的自行车瓶。
Marsikateri mestni kolesar ima marsikaj za povedati čez kolesarska stojala. Industrijski oblikovalci zadnje obdobje resda ustvarjajo zanimiva stojala, ki postajajo nepogrešljivi del urbanega pohištva, a prevečkrat dobimo občutek, da so mislili le na estetiko, medtem ko so na praktičnost stojala povsem pozabili. Kako drugače si gre sicer razlagati npr. špiralasta stojala, ki so z vidika uporabnosti katastrofa? To pa ne gre trditi za stojalo estonskega oblikovalskega studia Keha3 in njihove izpopolnjene različice stojala Tulip fan fan. Je Tulip fan fan 2 moderno kolesarsko stojalo, ki smo ga čakali?
不要酒后驾车。该规则不仅适用于机动车辆驾驶员,也适用于骑自行车的人。酒后骑车也很危险,因为它会削弱我们的感知能力,减慢反应和能力,并导致运动协调障碍和嗜睡。但从今天起,我们就什么也没有学到了——尽管即使在酒精影响下骑自行车也会受到相当大的处罚——在日本,他们想出了一种特殊的自行车锁Alcoho-lock的想法,这是世界上第一个呼吸酒精自行车锁。
对于精通技术的自行车手来说,有许多智能自行车。不幸的是,并不是所有的自行车都值得高价,尤其是当您家里有一辆非常好的自行车时。幸运的是,有一种升级可以将这种“普通”轮子变成 SmartHalo 设备。 Cyclelabs 的圆形设备基于简单性和用户友好性,结合了导航、报警系统、自行车灯等。
Na trgu električna kolesa rastejo kot gobe po dežju zato njihova cena vztrajno pada, popularnost pa narašča. A da bi lahko govorili o ''e-pidemiji'' e-koles, bo morala cena- poleg teže glavni minus tovrstnih koles- še nekoliko pasti. Še prej pa imajo kupci super alternativo- ONwheel. Napravo, ki običajno kolo spremeni v e-kolo v nekaj sekundah. Baterija in 800-vatni brezkrtačni električni motor tehtata le dobrih 800 gramov s čimer ONwheel ubije dve muhi na en mah- težo in ceno.
Viks Carbon ni še eno mestno kolo za hitro premagovanje razdalj, ki se bo izgubilo v poplavi sličnih koles. Viks Carbon znamke Velonia Bicycles, ki je karbonska različica modela Viks, je namreč namenjen za vse, ki iščejo najboljše in najdrznejše na trgu. In s kolesom s slovenskim okvirjem, ki so ga izdelali pri Berk Components, bodo to tudi dobili. Na voljo bo v omejenih količinah.
Vas zanima zakaj takšnih cestnih koles kot je fUCL ne vidite na kolesarskih dirkah kot je Dirka po Franciji? Zaradi rigoroznih pravil Mednarodne kolesarske zveze (UCI), krovnega organa za organizacijo in klasifikacijo mednarodnih kolesarskih tekmovanj, ki podeljuje tudi licence kolesarjem in razsoja v dopinških primerih. Čeprav so pravila določena za zagotovitev enakih pogojev za vse kolesarje, marsikdo meni, da zavirajo razvoj. Eden takih je kreativni direktor znamke Specialized, Robert Egger, ki pa se je pri svojem zadnjem konceptu požvižgal na pravila in izdelal futuristično cestno kolo ''Eff You See Eye'' oziroma fUCI, s čimer odkrito pove (samo enkrat lahko ugibate kaj pomeni 'f'), kaj si misli o zvezi.