fbpx

Znane blagovne znamke z novimi zabavnimi produkti

Si predstavljate, da bi Lipton izdeloval cigarete in, če bi M & M namesto okusnih bonbonov ponudil naboje? Ruski umetnik in oblikovalec Ilya Kalimulin je uporabil svojo domišljijo. In kakšen je učinek?

Kalimulin je ustvaril serijo slik, ki predstavljajo, kaj bi bilo, če bi znane blagovne znamke naredile izdelke drugačne od tistih, ki jih ponujajo danes. Umetnik je ustvaril kolaže, ki omogočajo drugačen pogled na velike koncerne. Med pripravljenimi grafiki tako lahko najdemo cigarete znamke Lipton, mehko milo od Chanela, igrače za otroke od Googla in Ikein klavir.

Njegova ideja je hitro postala pravi “bum” med uporabniki interneta. Mnogi od njih so začeli hitro pripravljati in ustvarjati svoje ideje. Izkazalo se je, da domišljija res nima meja. In kdo je Ilya Kalimulin? Je ruski umetnik in oblikovalec, ki je študiral inženirstvo preden je postal oblikovalec. Ima veliko drugih zabavnih del, med drugim tudi serijo smešnih nalepk za steklenice “Stick and Drink”.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.