fbpx

Adidas z eko športnimi copati iz morskih odpadkov in ribiških mrež

Adidas športni copati iz vlaken ribiških mrež in recikliran odpadkov

Želite biti ekološko osveščeni? Potem kupujte športne copate Adidas. Da prav ste prebrali. Adidas se namreč z eko športnimi copati narejenimi iz morskih odpadkov in ribiških mrež odpravlja na zelena pota. Nemški izdelovalcev športne obutve se je ob tem povezal z okoljevarstveno organizacijo Parley For The Oceans in izdelal konceptne športne copate, ki so skoraj v celoti narejeni iz plastičnih morskih odpadkov in odvrženih ribiških mrež. Del ribiških mrež pa ima še bolj zanimivo zgodbo.

Adidas želi, da ob nakupu športnih copat pustite karseda zelen odtis, zato so izdelali konceptni eko športni copati narejen iz morskih odpadkov in zavrženih ribiških mrež. Kot rečeno pa del mrež uporabljenih za copate ne predstavljajo samo mreže, ki so kot odpadki prosto plavale po vodi, pač pa tudi take z gverilskim ozadjem. Gre namreč za nezakonite zabodne mreže, ki so jih priskrbeli aktivisti organizacije The Sea Shepherds, znani tudi kot eko-teroristi, ki so mreže po 110 dneh lova zasegli divjim lovcem na zahodni afriški obali, ki jih je lovil tudi Interpol.

PREBERITE ŠE: Adidas in GORE-TEX® ustvarila privlačne in vodoodporne čevlje

Športni copati Adidas iz vlaken ribiških mrež in recikliranih morskih odpadkov.
Športni copati Adidas iz vlaken ribiških mrež in recikliranih morskih odpadkov.

Adidas eko športni copati, ki iz ptičje perspektive malce spominjajo na zemljevid z izohipsami, bodo skoraj v celoti narejeni iz reciklirane plastike in zelenih vlaken ribiških mrež, podplat pa iz obnovljivih materialov. Adidas je bil v preteklosti sicer velikokrat tarča kritik organizacije Greenpeace, češ da onesnažuje okolje, to pa bo upajmo korak v pravo smer. Superge resda verjetno ne bodo prešle v redno proizvodnjo, a Nemci se zaklinjajo, da bodo reciklirana ribiška vlakna v proizvodnji začeli uporabljati že v začetku leta 2016.

Dodatne Informacije

Več informacij:
news.adidas.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.