fbpx

Glasbene novosti tedna #4/2015

Četrti teden v letu 2015 prinaša glasbene novosti, prežete s filmskim pridihom. Na platno prihajajočih 50 odtenkov sive je ustvarilo nekaj odličnih glasbenih izdelkov, ki nikakor ne bodo šli v pozabo, pridružujejo pa se jim tudi drugi, ki so se tako ali drugače dotaknili sedme umetnosti.

ELLIE GOULDING – LOVE ME LIKE YOU DO

Preden bomo lahko na velikem platnu videli teko pričakovani film 50 odtenkov sive, je Ellie goulding poskrbela, da ga bomo lažje dočakali. Pred nami je namreč video za komad Love Me Like You Do, skladbo, ki je prav posebej ustvarjena za prihajajočo filmsko adaptacijo knjižnega romana.

IMAGINE DRAGONS – GOLD

Dober mesec po izidu novega singla Gold, so Imagine Dragons postregli tudi z video spremljavo. To je peti singel, ki ga bomo poslušali na njihovem drugem studijskem albumu Smoke and Mirrors. Ta bo izšel 17. februarja 2015.

THE VACCINES – HANDSOME

The Vaccines skupaj z novim singlom Handsome prinašajo tudi zanimiv videospot. Kot so povedali v enem od intervjujev, so želeli ustvariti odo filmskemu svetu ali bolje rečeno hongkonškim kung fu filmom. Handsome je sicer prva skladba s prihajajočega albuma, ki ga je angleška zasedba naslovila English Graffiti, datum izida pa za zdaj še ostaja skrivnost.

THE WEEKND – EARNED IT (FIFTY SHADES OF GREY)

ŠE en glasbeni sladkorček za ljubiteljev knjige in prihajajočega filma 50 odtenkov sive! Mladi kanadski glasbenik The Weeknd namreč predstavlja video za skladbo Earned it, ki jo bomo slišali v filmu in našli na albumu omenjenega filma, ki bo izšel 10. februarja 2015.

TAKE THAT – GET READY FOR IT

Glasbene novosti tega tedna zaključujemo v stilu. Tudi Take That so s svojo glasbo osvojili filmski svet. Novi singel Get Ready For It bomo slišali v filmu Kingsman: The Secret Service, sicer pa ga najdemo na njihovem sedmem studijskem albumu III, ki je izšel novembra lani.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.