fbpx

Nova Mazda 3 – japonska fuzija okusa in forme

Mazda z Mazdo 3 zelo previdno nadaljuje zgodbo svoje največje uspešnice. Avtomobila, ki je pobral veliko prestičnih nagrad in za Mazdo pomeni skoraj 1/3 celotne prozivodnje. Ja, Mazda 3 je še kako pomembna v svojem segmentu. In še kako pomembna za tega proizvajalca.

Mazda 3 je inžinirje in snovalce postavila pred težko nalogo. Kako nadgraditi tako uspešen recept predhodnika, nalogo, ki je spodletela marsikateremu proizvajalcu v preteklosti. Mazda se je zato prenove svojega pradadnega konja lotila nadvse previdno in z vsemi razpoložljivimi vir. Vse sile so bili usmerjene v inovatovnost, kvaliteto, ekonomičnost na vseh nivojih, tako proizvodnje kot rabe avtomobila. Tako so proizvedli vozilo, ki je v marsičem izjemno izpopolnjeno.

Mazda 3 sicer sledi hišnemu oblikovnemu stilu KODO, ki je zaznamoval že nekaj aktualnih modelov, kot sta CX-5 in nova Mazda 6. Zdi se, da so z zunanjo obliko zadeli v polno. Avto je enostavno organsko lep in fotogeničen. Gre za organsko fuzijo okusa in forme, ki naj bi vozniku dala popolno izkušnjo celovitosti vozila, od odpiranja vrat, do agronomije sedenja, vožnje, glasbe…

Nova Mazda 3 /  Je enostavno eden najlepših predstavnikov razreda C
Nova Mazda 3 / Je enostavno eden najlepših predstavnikov razreda C

Notranjost kaže izjemen napredek v primerjavi s prejšnjo generacijo, predvsem je potrebno poudarit dosti boljše materiale in boljšo agronomijo. Vse kaže nato, da si Mazda želi s tem vozilom višje. V nek drug razred, ki je bil poprej rezerviran za premium znamke.

Nova Mazda 3  / urejena notranjost
Nova Mazda 3 / urejena notranjost

Tehnične katrakteristike so izjemne tudi zaradi uporabe lahkih mateiralov in tehnologije SKYACTIV, ki izjemno zmanjša težo avtomobila. Na voljo bodo štirje agregati, trije bencinski in en dizelski agregat.

Na prve občutke na cesti bomo morali še malo počakati. Mazda 3 bo na naše ceste zapeljala že čez nekaj dni.

Dodatne Informacije

Več informacij na spletni strani:
www.mazda.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.