fbpx

Opel corsa: Oplova malčica na ceste v peto z nasmeškom na ustih

Opel corsa

Opel Corso Slovencem ni potrebno podrobneje predstavljati, saj že desetletja predstavlja enega najbolj prodajanih modelov C-segmenta, o čemur dovolj zgovorno pričajo tudi prodajne številke. 1.100 povprečno prodanih vozil letno so veliki čevlji, v katere je ravnokar stopila peta generacijska corsa in glede na videno, jih bo uspela zapolniti.

Novinka si s predhodnico deli le mere, vse ostalo je bilo skoraj dobesedno razvito na novo. Pri zunanji podobi lahko največ vzporednic potegnemo z nekoliko manjšim, a še bolj modnim adamom, po katerem je povzela predvsem izgled prednjega dela, vključno z moderno zašiljenimi in samosvoje oblikovanimi lučmi, med katerimi je maska motorja z značilnim smejočim obrazom, ki ga “riše” kromirana aplikacija. Po novem lahko prednje luči svetijo v kombinaciji ksenonske in LED tehnike, slednje velja tudi za zadnje luči, ki tako kot celoten zadek vozila oblikovno pomenijo še največje stičišče s predhodnico.

Prednji del je popolnoma drugačen od tistega pri corsi četrte generacije, poglede pa privabljata predvsem moderno zašiljeni prednji svetili in "smejoča" maska motorja.
Prednji del je popolnoma drugačen od tistega pri corsi četrte generacije, poglede pa privabljata predvsem moderno zašiljeni prednji svetili in “smejoča” maska motorja.

Tudi znotraj je veliko sorodnosti z manjšim bratcem – adamom, to pa je prineslo veliko modernejšo sredinsko konzolo, ki je, ne samo prijetnejša na pogled, ampak zahvaljujoč mehkejši plastiki tudi prijetnejša na otip. Glede prostora je zgodba podobna tisti pri predhodnici, še vedno sta na voljo izvedenki s tremi in petimi vrati, slednja zahteva 350 evrov doplačila. Volanski obroč je adamov, enako velja tudi za stikala klimatske naprave in še bolj kot to, sedem palčni zaslon sistem Intellilink, ki je občutljiv na dotik, prikazuje pa podatke navigacijske naprave, parkirne kamere (oboje, če ju ima) in omogoča skok na splet preko aplikacij ali povezljivost z različnimi pametnimi napravami.

Notranjost je z eno besedo: pomlajena. Veliko prijemov pa si pričakovano sposoja pri modnem adamu. Veliko bo tudi barvnih kombinacij, kjer lahko kupec barvne aplikacije (na fotografiji v rdeči barvi) tudi poljubno menjava.
Notranjost je z eno besedo: pomlajena. Veliko prijemov pa si pričakovano sposoja pri modnem adamu. Veliko bo tudi barvnih kombinacij, kjer lahko kupec barvne aplikacije (na fotografiji v rdeči barvi) tudi poljubno menjava.

Med novostmi pri opremi velja izpostaviti sistem oplovo oko druge generacije, ki poleg prepoznavanja prometnih znakov, po novem zmore tudi paziti na vozne pasove, in opazovati razdaljo vozil pred vami in opozarjati na možnost naleta. Nova pa sta tudi sistema “blind spot “in način “city”, ki ob pritisku na stikalo, še dodatno olajša vrtenje volanskega obroča. Poleg ogrevanih prednjih sedežev in volanskega obroča, pa si lahko kupec (prvič pri Oplu) omisli tudi ogrevano vetrobransko steklo.

Med merilniki se po novem lahko izpisuje še veliko več podatkov. Tudi takšnih pridobljenih s sistema oplovo oko II. generacije ali enega od številnih novih asistenčnih sistemov.
Med merilniki se po novem lahko izpisuje še veliko več podatkov. Tudi takšnih pridobljenih s sistema oplovo oko II. generacije ali enega od številnih novih asistenčnih sistemov.

Paleto motorjev sestavlja kar sedem motorjev, praktično vsi po vrsti pa so prenovljeni ali celo novi. Bencinske barve zastopajo agregati velikosti 1,0-, oziroma 1,4-litra, kjer manjši trivaljnik s pomočjo na novo razvitega turbo polnilnika zmore 66-, oziroma 85 kilovatov, večji brat pa v atmosferskih različicah 55-, oziroma 66 kW, v turbo različici pa 74 kW. Na dizelski strani najdemo še dve prenovljeni različici 1,3-litrskega CDTi, ki razvijeta enako moč kot pred prenovo in sicer 55-, oziroma 70 kilovatov, sta pa oba občutno čistejša, močnejši od obeh se tako ponaša s porabo le 3,2 litra na 100 km ali 89 grami emisij CO2. Menjalnik je v osnovi pet stopenjski ročni, višje ko se pomikate po tabeli motorjev pa dobi še prestavno razmerje več. Kdor si ne želi ročnega pretikanja pa lahko poseže po novi šest stopenjski prestavni avtomatiki ali robotiziranem pet stopenjskem menjalniku.

Z boka corsa prinaša značilno obliko, tako da opazovalci vedo za kateri model gre.
Z boka corsa prinaša značilno obliko, tako da opazovalci vedo za kateri model gre.

Paketi opreme so štirje, že osnovni selection pa je za segment nadpovprečno bogat. Drugi po vrsti – enjoy, se ponaša tudi že s tempomatom in potovalnim računalnikom, color edition pa poleg barvitosti tako zunaj kot znotraj primakne še lita platišča in avtomatsko klimo. Od začetka tržne poti je na voljo tudi flex fix, za katerega želi uvoznik 500 evrov.

PREBERITE ŠE: City Video – Opel astra GTC 

Ceniki pokažejo, da se corsa v primerjavi s predhodnico ni dražila in v primerjavi s konkurenco pomeni ugodno razmerje med ceno in dobljenim. Cene se na bencinski strani pričnejo pri 10.090 evrih v kombinaciji s paketom opreme selection, za bolj zmogljivi motor je potrebno k temu prišteti še 400 evrov, za paket opreme enjoy pa 250 “zelencev”. Tako kot pred prenovo je v ponudbi tudi različica LPG, ki jo cenijo na 11.940 evrov, kdor prisega na dizelsko varčnost pa bo moral v žep seči po najmanj 13.840 evrih. Prvim kupcem ponujajo še za 1.300 evrov dodatne opreme, v zimskem času pa brezplačna prednja ogrevana sedeža in volanski obroč. 

V spodnji anketi – glasuj za avtomobilistično novost leta – 2015
[total-poll id=138905]

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.opel.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.