Kaj se zgodi, ko nemška natančnost sreča tuning sceno in poželenje po adrenalinu? Nastane Opel Frontera GRAVEL – štirikolesna napoved, da električni SUV-ji niso le za šoping centre.
Že serijski Opel Frontera, najnovejši član elektrificirane SUV družine iz Rüsselsheima, obljublja solidno mero uporabnosti, prostora in nemškega smisla za vsakdanjo vožnjo. Ampak če te mika več kot le vožnja do šole in nazaj, prihaja zdaj koncept, ki dvigne obrv tudi najbolj zapečenim bencinskim glavcam – Opel Frontera GRAVEL.
Gre za konceptni model, ki temelji na serijski električni Fronteri, a z dodanimi steroidi v obliki 7×16-palčnih terenskih platišč BORBET CWE, vitla, dodatnih LED žarometov, Thule strešnega kovčka in dizajna, ki bi ga zavidal tudi Mad Max. GRAVEL je nastal v sodelovanju s tuning strokovnjaki BlackFish in XS – slednji tudi gosti njegovo javno premiero na XS Carnight Wörthersee 30. maja.
Tehnični podatki – trda elektrika za mehko podlago
Frontera Electric prihaja s 83-kilovatnim (113 KM) elektromotorjem in 44 kWh baterijo, ki po WLTP standardu omogoča do 305 km dosega. Poraba energije je solidnih 18,2–18,5 kWh/100 km, emisije CO2 – nič. Kar pomeni, da lahko s čistim eko-vestnim občutkom povoziš poligon blata brez da bi koga razjezil.
V konfiguraciji GRAVEL pa gre predvsem za “soft-roading”. Z nizkim težiščem, visokim navorom in pripravljenostjo na makadam, kamenje in kolovoze, GRAVEL ni ekstremni terenec, je pa izrazito bolj pripravljen na “življenje izven asfalta” kot serijska izvedba.
Dizajn: Ko srečaš puščavo na avtocesti
Zunanjost Opel Frontera GRAVEL je pravi vizualni šok: kombinacija mat črne strehe in pokrova motorja, posebna “Desert Stone” folija, oranžni poudarki na ogledalih, odbijačih, spojlerju in logotipu Opel Blitz. Skratka, v križišču si ga nihče ne bo zamenjal za kak SUV iz najema.
Detajli, kot so stranske škatle za orodje, vitel in dodaten svetlobni arzenal, dajo vedeti, da je GRAVEL ustvarjen za avanturiste. Ali pa vsaj za tiste, ki si želijo, da bi bili.
Notranjost: Funkcija sreča barvni kontrast
V kabini XS specialisti nadaljujejo z isto filozofijo: robustno, a udobno. Mikrovlakna in oranžni šivi na sedežih, črna obloga stropa in jasno izražen karakter kabine – tu se voznika ne ščiti pred svetom, temveč ga vabi vanj.
Zaključek: SUV z urbanim karakterjem in makadamskim srcem
Opel Frontera GRAVEL je bolj kot nov model – izjava. Električni SUV-ji niso nujno sterilni. GRAVEL razbija predsodke in dokazuje, da lahko e-avto izgleda kul, je pripravljen na pustolovščine in obenem ne onesnažuje.
Za zdaj je to le showcar, a če bo odziv dober (in ob takšnem dizajnu bo), si lahko obetamo produkcijsko različico, ki bo zapolnila praznino med preveč urbanimi križanci in preveč hardcore terenci.
Cena? Če bo šel v proizvodnjo, pričakujte nekaj več od običajne Frontere (ki naj bi štartala okoli 28.000 €), a bistveno manj kot za kak Land Rover Defender. Skratka – zanimiv kandidat za vse, ki hočejo malo več … makadama v življenju.