fbpx

Google Bookmark Manager: pametnejši zaznamki za Google Chrome

Priznajmo si. Ko odpremo ''vrata'' naše ''sobe'' z zaznamki (bookmarki) je pri večini, kot bi vleteli v sobo najstnika. Vse leži povprek, nič ni organizirano, vlada anarhija, vendar presenetljivo ponavadi točno vemo kam pogledati. A čas nam vseeno pridno polzi iz rok. Malo tu, malo tam. Zato skuša Google z razširitvijo ''Google Bookmark Manager'' za hišni Chrome, spraviti v red to neorganizirano čredo ovc.

Novi upravitelj zaznamkov bo naredil red v vašem skladišču bookmarkov, saj kot pravijo, nova metla dobro pometa. Tako se poslavlja (g)lista povezav z drobcenimi ikonami, namesto njega pa prihaja lična mreža, ki spominja na Chromovo domačo stran, le da so tu posnetki spletne strani (snapshoti) z več opisa.

PREBERITE ŠE: Google street view za “prečesanje” puščave namesto avtov uporabil nič drugega kot – kamele

Upravitelj zaznamkov po novem ne bo več kot ženska torbica. Ko vemo, da je zaznamek tam, ampak ga ne najdemo.
Upravitelj zaznamkov po novem ne bo več kot ženska torbica. Ko vemo, da je zaznamek tam, ampak ga ne najdemo.

Ob morebitni nadgradnji bo vaša obstoječa kolekcija zaznamkov razporejena v mape in ko boste dodali novega, vam bo dobri stric Google predlagal mape, kamor se mu zdi smotrno, da ga shranite. Posameznim zaznamom lahko za lažjo identifikacijo oz. asociacijo dodate tudi fotografijo ali opombo, da bodo našli kar najkrajšo možno pot do vašega spomina. In če je bil to bolj kot ne le kozmetični popravek, pravo vrednost ”Google Bookmark Managerju” zares daje šele mogočni iskalnik. Namreč, ko se bo po novem Google potikal po vaših spletnih hodnikih, ne bo prebiral zgolj URL-je in naslove spletnih strani, uč bo vrgel tudi na vsebino zaznamkov.

Google svojemu Upravitelju še ni dal zelene luči, saj mora odpraviti še nekatere poporodne krče, vendar pa ga že lahko pokusite v Chromovi spletni trgovini.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.