Peta generacija britanskega roadsterja Morgan Aero 8, je od glave do pet nov avtomobil, ki pa v oblikovnem smislu ohranja zapuščino svojih predhodnikov. Kljub temu, da je prvi vrsti še vedno žlahtni Morgan, je v njem veliko nadgradenj, ki so bliže današnjemu času, kot pa času, iz katerega črpa navdih. V njem tako najdemo elemente, ki so se jih še pred časom izogibali kot hudič križa, a kot Ostržkov nos dolg motorni pokrov in podobni relikti ostajajo.
Peta generacija britanskega roadsterja Morgan Aero 8 koketira s preteklostjo, a je istočasno podlegla čarom sodobne tehnologije. ABS je že en tak primer, pa tudi BMW-jev naravno polnjen delno zaprt diferencial. Novo je tudi podvozje, pa aluminijasta šasija, ki se lahko pohvali z večjo trdnostjo, tu je servo volan, tempomat in nov volanski mehanizem, zaradi katerega je avto bolj odziven.
PREBERITE ŠE: Tesla Roadster 3.0 – električni ”maratonec”, ki zmore 640 kilometrov z enim polnjenjem
Peti Aero 8 je tako najbolj izpopolnjen Aero model (najbolj odstopa od minimalistične filozofije) do zdaj in se bo s številnimi ”izjemami” (npr. elektronika v podvozju) najbolj približal potrebam večine današnjih voznikov, ki jim tradicija ne pomeni toliko, da bi za to žrtvovali tehnologijo, s katero so se avtomobili že opremili skozi leta.
Poganja ga BMW-jev 4.8-litrski V8 motor s 367 konji (273 kW), ki prihaja v paru bodisi s šestopenjskim ročnim bodisi s samodejnim menjalnikom, ki ga je mogoče ”šaltati” tudi na volanu. Osvežitev je doletele tudi z lesom poudarjeno notranjost, ki ni več ”duplina”. Bogatejša je za samodejno klimatsko napravo, fakultativno pa lahko proti doplačilu izberete tudi na dotik občutljiv ”infotainment” in usnjene sedeže nadomestite s karbonskimi. V sestavljanje gre v zadnji četrtini leta, na voljo pa bo s trdo streho.
Galerija – Aero 8
Več informacij:
www.morgan-motor.co.uk