Potem, ko je Renault pred dobrim mesecem dni javnosti predstavil naslednika Lagune limuzino Talisman, je ta zdaj pokazala še svojo praktično plat v obliki karavanske različice Talisman Grandtour. Ta je po tehnični plati in dolžini popolna preslikava limuzinske izvedbe, a ponuja več prostora za prtljago. Na voljo bo tudi v različici Initiale Paris.
Renault Talismana Grandtour je nov paradni karavan te francoske znamke avtomobilov, ki si z limuzinsko različico deli praktično vse- le bodičih lastnikov in ”zadka” ne. Med drugim sta povsem enakih mer. Dolg je namreč 4,86 metra, širok 1,87 in visok 1,46 metra, tudi medosna razdalja pa se ni spremenila in ostaja pri 2,81 metra.
A karavanska različica zaradi svoje fiziognomije prinaša več prostora nad glavo zadnjih potnikov, ki so jim odmerjeni dodatni trije centimetri (skupna višina znaša 886 mm).
Za električno dvižnimi prtljažnimi vrati, ki se bodo lahko sprožila prostoročno, s pritiskom noge pod zadnjim odbijačem, se skriva 572 litrov prostornine (1,1 metra dolžine, odprtina vrat znaša dober meter), kapaciteta pa skokovito naraste, ko podremo zadnje sedeže (zložijo se v razmerju 1/3- 2/3), saj zazeva 1700-litrska ”luknja”. In ko smo ravno pri sedežih. Tu je deset vrst nastavljanja (osem jih prilagajate elektronsko), Francozi pa so bili še enkrat več radodarni pri prostoru za kolena zadaj in odlagalnih površinah (te je skupaj za 25 litrov). Ob tem ne gre spregledati možnost masaže, kjer sta na voljo dva programa in pet stopenj intenzivnosti, ter letalskih vzglavnikov nastavljivih v šestih smereh. Prednja sedeža imata v naslonu tehnologijo ”Cover Carving Technology”, lahko poltogo školjko, ki je ”kriva” za dodatne 3 centimetre prostora za kolena zadaj.
PREBERITE ŠE: Renault Talisman – naslednik Lagune je tu
Od modela Espace je Renault Talismana Grandtour posvojil možnost nastavljanja načina vožnje s krmilno tehnologijo Multi-Sense (nudi osebne prilagoditve vožnje z izbiro med štirimi programi in sicer Comfort, Sport, Neutral in Eco ter Perso, ki ga sprogramirate sami) in štirikolesno krmiljenje 4Control (zagotavlja boljšo gibčnost), ki ga kombinira z variabilnim vzmetenjem. Vgrajeno ima multimedijsko tablično napravo R-Link 2 (na voljo je 7-palčna z vodoravnim oziroma 8,7-palčna z navpičnim zaslonom) in dvanajst zmogljivih Bose zvočnikov, ki zagotavljajo po meri ukrojen prostorski zvok. Tudi na področju motorjev glede na limuzino ni prišlo do odstopanj, saj so na voljo povsem isti agregati. Če samo na hitro osvežimo znanje, izbiramo lahko med dvema bencinskima in tremi dizelskimi motorji. Avto bo svoj debi doživel septembra na avtosalonu v Frankfurtu, v prodajne salone v Sloveniji, vključno s prestižno različico Initiale Paris, pa naj bi zavil enkrat v prvi polovici leta 2016.
Več informacij:
renault.si