fbpx

Rolls-Royce Phantom Serenity – posebnež z estetsko dovršeno notranjostjo

Rolls Royce Phantom Serenity ni prav nič fantomski.

Britanski Rolls-Royce je na ženevskem avtosalonu 2015 predstavil unikatnega Phantoma z imenom Serenity, ki mu je notranjost odel v svilo, dimljen češnjev les in bambusovino. S tem se je priklonil svoji bogati zgodovini, v kateri so pomembni ljudje, od tistih z modro krvjo do svetovnih voditeljev, za svoje prevozno sredstvo izbrali Rolls-Royca. Iz teh plemenitih krogov je hišna oblikovalska ekipa na čelu z glavnim oblikovalcem, Gilesom Taylorjem, tudi črpali navdih za dizajn.

Njegova ekscelenca, Rolls-Royce, je pod streho vzela marsikaterega velmoža, a prav nihče se ni vozil v tako prestižni in estetsko dovršeni (orientalsko orientirani) notranjosti kot je ta od Serenityja, odeta v kitajsko svilo, dimljen češnjev les in bambusovino, pa tudi biserovino, ki so jo predstavili v Ženevi. In če je notranjost unikatnega Phantoma Serenity polna zgodovinskih pečatov, belega usnja, cvetočih motivov in esence Rolls-Royca 20. stoletja, potem je zunanjost odeta v pregrešno drago in unikatno bisernato barvo, ki je dopolnjena z nekaj izčiščenimi dotiki notranjosti.

PREBERITE ŠE: Rolls-Royce phantom metropolitan collection – ko tudi pregrešno drago ni dovolj

Rolls Royce Phantom Serenity ni prav nič fantomski. V Ženevi so ga javnosti takole odkrili.
Rolls Royce Phantom Serenity ni prav nič fantomski. V Ženevi so ga javnosti takole odkrili.

Phantom Serenity vas v potniški kabini sicer pričaka z izjemno spokojnostjo, takšno, kakršno so cesarji poiskali na svojih privatnih vrtovih, kjer so lahko v miru razmišljali pod cvetočimi krošnjami. Nič čudnega torej, da se v njej čas preprosto ustavi. No, poleg poklona nekdanji prosluli klienteli, pa so pri Rolls-Roycu ta model izdelali tudi z namenom, da pokažejo svojo izjemno, tudi tekstilno spretnost, s katero lahko ugodijo domala vsaki kupčevi želji.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.