fbpx

Tako lahko Facebooku preprečite vohunjenje za vašimi sporočili

Pred kratkim je v ZDA odjeknil škandal, ki je na slab glas spravil Facebook. Razkrito je bilo, da je podjetje Cambridge Analytica leta 2014 pridobilo dostop do 50 milijonov profilov ameriških državljanov. S pridobljenimi podatki pa so nato zgradili profile ameriških volivcev. Kako torej danes preprečiti Facebooku, da vohuni za našimi sporočili?

Mnogi ljudje so se zato odločili, da izbrišejo svoj profil iz najbolj priljubljenega družbenega omrežja na svetu. Spet drugi so vse svoje podatke iz Facebooka prenesli na računalnik.

Ugotovljeno je bilo, da so zraven zbiranja podatkov na Facebooku tudi opazovali sporočila in prisluškovali klicem.

Morda vam ravno zdaj nekdo prisluškuje.
Morda vam ravno zdaj nekdo prisluškuje.

Facebook se zagovarja s trditvijo, da ljudje ob registraciji pristanejo na to, da podjetje lahko upravlja njihove podatke. Če uporabniki tega ne želijo, je to mogoče izklopiti v nastavitvah računa. Tako bodo izbrisani vsi podatki o dejavnosti na aplikaciji, ki si jih na osebni računalnik naložite v obliki datoteke zip.

Do tega seveda pride, ker ob registraciji na različne spletne strani ne preberemo vseh členov, s katerimi se moramo strinjati. Posledično je Facebooku dovoljeno, da o nas izve vsako potankost. Zato moramo biti pri brskanju po spletu še posebej previdni.

Če uporabljate operacijski sistem Android in ne želite, da so Facebooku na voljo posnetki vaših klicev, odprite aplikacijo Facebook Messenger, pritisnite na svojo profilno sliko in nato na gumb “People”. Preverite, ali je možnost “Sync contacts” izklopljena. Če temu ni tako, jo izklopite sami.

Naslednjič, ko odprete aplikacijo Messenger, opravite opisani postopek.
Naslednjič, ko odprete aplikacijo Messenger, opravite opisani postopek.

Tako boste sami pripomogli k svoji zaščiti na internetu. Družbena omrežja bodo morala najti druge načine vohunjenja.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.