fbpx

Zakaj bi morale nositi prevelike čevlje s peto?

Ste že opazile, da se zvezdnice na rdeči preprogi velikokrat pojavljajo s čevlji z visoko peto, ki so vsaj za eno številko preveliki? Zakaj? Je to nov modni trend ali se za tem skriva še kaj več? V nadaljevanju si preberite, zakaj bi morale nositi prevelike čevlje z visoko peto.

Veliko holivudskih zvezdnic se namerno odloči za prevelike ali preširoke čevlje s peto. Poznajo namreč preprosto skrivnost: s tem bodo preprečile, da jim noge otečejo ali pa jih čevlji ožulijo. Konec koncev te zvezdnice nosijo čevlje z visokimi petami še dolgo v noč in več kot očitno je, da jim bodo utrujene noge zatekle.

Zakaj si ne bi olajšale bolečin stopal?
Zakaj si ne bi olajšale bolečin stopal?

Da bi se izognile bolečim stopalom, nelagodju in kroničnim težavam s stopali pozneje v življenju, se odločajo za čevlje z visoko peto, ki so vsaj za eno številko preveliki. Prav tako preveliki čevlji ali sandali ne drgnejo ob kožo in ne stiskajo stopal, saj ne pritiskajo na najbolj ranljiva območja stopal.
Da preveliki čevlji ne bi zdrseli z nog, si znotraj čevljev namestijo silikonske blazinice. Ta preprosti trik zagotavlja, da se čevelj lepo prilega in ostane na nogi, hkrati pa ne omejuje krvnega obtoka ter preprečuje zatekanje nog.

PREBERITE ŠE: 12 ženskih pričesk za vse starosti

Trik ni primeren le za rdečo preprogo ...
Trik ni primeren le za rdečo preprogo …

Dvostranski lepilni trak je prav tako še eno skrivnostno orodje, ki ga uporabljajo zvezdnice. Ta prav tako pomaga, da preveliki čevlji ostanejo na nogah.
Večina zvezdnic nosi prevelike čevlje s peto v kombinaciji z maksi obleko, saj tako vsaj deloma skrijejo čevelj. A danes je ta trik skorajda postal že trend, zato se veliko holivudskih zvezdnic na to požvižga in se ne trudi prekriti svoje male skrivnosti.

Tudi sandali niso izjema ...
Tudi sandali niso izjema …

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.