Annoncer følger os hele vejen. Der er en hel videnskab bag dem, der dækker alt fra omhyggeligt ordvalg, visualisering, sublimering, til placering i rummet eller. positioner i pressen. Ja, i reklamer er intet overladt til tilfældighederne. Men det sker selv for de bedste, og annoncer ender upassende steder. steder. Men de kommer først til at indse (u)heldet i deres valg, efter at tilfældighederne har taget deres vejafgift.
Pozicioniranje je tisto, ki dopolnjuje pomen oglaševanja. Reklame namreč umesti v sammenhæng, da se lahko ciljna skupine z njim poistoveti. A z vseprisotnostjo so oglasi izpostavljeni nevarnostim, saj je borba za oglasni prostor mesarsko klanje. Zato oglaševalci iščejo vedno nova ”ozemlja”, kjer bi lahko nagovarjali ljudi. Včasih je kombination posrečena, včasih se jim to maščuje, čeprav ne nujno po lastni krivdi. Naključij se pač pa ne da predvideti. Poglejte si nekaj takih oglasov, ki so bili na napačnem mestu ob napačnem času.
LÆS MERE: Kolumbijske kolesarke v kolesarskih dresih z napako
Ja, brez dvoma je ærlighed mnogih oglasov vprašljiva, toda to, da vas bodo slednji pošteno nasmejali, o tem pa ni niti sence dvoma.
Tilpasset og tilpasset fra:
diply.com