Ikke Eyjafjallajökull, ikke Vesuv, den mest aktive vulkan vil være den nye Aston Martin Vulcan. Racerbilen, opkaldt efter den romerske ildgud, er så dyr, at den helst ikke vil slippes ud af "buret", og den må kun køres på racerbanen. Ja, vi er virkelig ikke vant til sådanne ekstreme ture fra Aston Martin, da de er mere hjemme i prestigefyldte sportscruisere, men de er heller ikke fremmede for superbiler. Men denne er den mest brutale efter One-77-modellen, og prisen er også brutal - 2,05 millioner euro.
Aston Martin Vulcan je po profesiji dirkalnik, a ustvarjen v komercialne namene. Na dirkališču bo tako na svoje lastnike, ne profesionalne voznike, čakal kot speči vulkan in ko bo ta enkrat zbudil pošast, se bo oglasil 7-litrski atmosferski 12-valjnik z 800 konji. Sicer pa gre za dvosedežnik, odet v karbonsko monokok lupino (delo dolgoletnega partnerja Britancev, Multimatica), ki ga krasi še prilagodljivo vzmetenje, magnezijeva navorna cev, ki jo je podedoval od tekmovalnih modelov GTE, 2,8-metrska medosna razdalja, ki si jo deli z modelom One-77, izboljšana varnostna kletka, prilagodljiv ABS zavorni sistem in sistem za nadzor zdrsa.
LÆS MERE: Aston Martin gennemsigtig smartphone
Brzdalo se ga bo z visokosposobnimi keramičnimi disk zavorami Brembo in šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom Xtrack, priložnost za to pa bo dobilo le 24 srečnežev oziroma tistih, ki si ga bodo lahko privoščili. Ti bodo lahko prej trenirali na vozilih, kot so Aston Martin V12, Vantage S, Vantage GT4 in One-77 in prejemali inštrukcije od Aston Martin dirkača Darrena Turnerja, tudi že zmagovalca slovitega Le Mansa.
Prvič v živo bo na ogled na ženevskem avtosalonu, ki se prične 5. marca 2015.
Mere information:
www.astonmartin.com