fbpx

MWC 2015: Johnnie Walker med den første smarte whisky

Johnnie Walker s prvo pametno steklenico.

Johnnie Walker Blue Label whisky er verdens første smarte spiritus. Det bedst sælgende mærke af skotsk whisky med mere end 150 års tradition fusioneret med firmaet Thin Film Electronics ASA fra Norge, hvormed de ikke blandede nanopartikler eller lignende i "livets vand", indgrebet var kun i label, som nu har NFC kontaktløs teknologi. Dette overfører data til brugerens smartphone, og det blev prøvet for første gang på mobilkongressen MWC 2015.

Danes, ko je že vsaka druga naprava ”dvakrat žgana” s pridevnikom pameten, se je tudi Johnnie Walker odločil, da s pametnim okrakterizira tudi svojo žgano pijačo, viski Johnnie Walker Blue Label. Pravzaprav gre ”le” pametno nalepko, ki vsebuje brezstično tehnologijo NFC, ki ji je dodan še poseben senzor, ki prikazano vsebino ukroji po prejemniku, torej modelu in znamki mobilne naprave. Seveda mora, da zadeva deluje, NFC tehnologijo vsebovati tudi smartphone.

Johnnie Walker s prvo pametno steklenico.
Johnnie Walker s prvo pametno steklenico.

To je sicer izrazit kakovostni preskok za etikete, ki so bile zadnja leta ”omadeževane” s statičnimi QR kodami. Pametna nalepka pa jih spremenja v prvovrsten in ekskluziven vir informacij. Pri viskiju Johnnie Walker Blue Label boste na zaslon prejeli ugodnosti, dobili možnost komunikacije s proizvajalcem, podatek o tem, ali je bila steklenica že odprta ali ne, bo pa jasno nalepka tudi nova platforma za oglaševanje (možnost vsebinsko in časovno usmerjenih oglasov).

LÆS MERE: MWC 2015: Huawei Watch - en blanding af fortid og nutid

Po odprtju steklenice se bodo pojavile še druge informacije, npr. recepti za koktajle, ki med sestavine prištevajo viski Johnnie Walker Blue Label. In kdaj se bo ta steklenica znašla na prodajnih policah? Bojda še pred koledarsko pomladjo.

Mere information

Minister za zdravje opozarja: Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.