fbpx

Opel Karl - Opel i foråret med sit "mindste" trumfkort

Efter måneders drilleri hos Opel med knappe informationer om den mindste model i sortimentet, har de nu meldt ud, at den kommer på vejene til foråret og kæmper mod A-segmentets hårde konkurrence. Opel Karl vil overbevise købere med et tiltalende image, udstyr, som vi ikke er vant til i dette segment og en ny 1,0-liters trecylindret motor.

Opel karla, ki je dobil ime po enem od ustanoviteljev znamke, prepoznamo po skromnih zunanjih merah, ki ga z 368 dolžinskimi centimetri postavljajo občutno pod štiri metrov dolgo corso in celo nekaj malega (dva centimetra) pod adama ter igrivo zunanjo podobo, ki naj bi v marsičem nakazovala prav tako napovedano naslednjo generacijo corse. Za nos vozila je značilen tako imenovan “oplov nasmešek”, pri bolje opremljenih različicah bo na maski in pod njo tudi nadpovprečno veliko kroma, meglenke pa bodo lahko svetile tudi v ovinek.

Notranjost bo moderna in všečna, na pogled pa najbolj podobna tisti v modelu adam. voznicam pa bo zagotovo po godu mestni način krmiljenja - city, s katerim bo manevriranje po mestih peresno lahko opravilo.
Notranjost bo moderna in všečna, na pogled pa najbolj podobna tisti v modelu adam. voznicam pa bo zagotovo po godu mestni način krmiljenja – city, s katerim bo manevriranje po mestih peresno lahko opravilo.

Kljub majhnim meram naj bi bil karl zmožen udobno prepeljati pet odraslih oseb, glede izgleda pa je armaturna plošča najbližje tisti v adamu. Bo pa karl poleg prostornosti kabine izstopal tudi glede serijske opreme, saj bodo poleg ESC, del serijske opreme vedno tudi sistem za speljevanje vkreber (hill assist) ter mestni režim krmiljenja – city, ki bo znatno olajšal vrtenje volanskega obroča in s tem manevriranje.

LÆS MERE: City test: Opel meriva – prenova in nov dizel ji dobro deneta

Na področju napredne tehnike se bo karl bohotil s sistemi kot so: sistem za ohranjanje vozne smeri, parkirno asistenco, informacijsko zabavnim sistemom intellilink in še marsičem.

Vægt vozila naj bi se gibala okoli 900 kilogramov, kar mu bo v povezavi z novim 1,0-litrskim trivaljnikom med 55 kW, zagotavljalo poskočnost tako v mestih kot izven. Premiero naj bi doživel marca na salonu v Ženevi, kmalu zatem pa naj bi zapeljal tudi že na ceste. Cene naj bi se pričele pod deset tisoč evri, glede na konkurenco, ki jo pri Oplu omenjajo (VW Up!, renault twingo, hyundai i10, fiat panda, kia picanto), pa predvidevamo, da bo še okoli tisočaka nižja.

I afstemningen nedenfor - stem på årets bilinnovation - 2015
[total-poll id=138905]

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.