fbpx

Lamborghini Tauri 88 – Luxus-Android-Smartphone

Nach Yachten, Uhren und Computern hat der italienische Hersteller sündhaft teurer Sportwagen Lamborghini auch Smartphones signiert, und seit Kurzem „fährt“ ein frischer Android namens Lamborghini Tauri 88 aus seiner Fabrik, der wie ihre Autos unter der Karosserie steckt Unter der Haube verbirgt sich eine erstklassige Ausstattung. Und sehen Sie nicht bullisch aus (wie der Bulle auf dem Logo), wenn wir den Preis erwähnen, es geht um Prestige, nicht um Technologie von der NASA.

Lamborghinijev Tauri 88 je v eminentni družbi. S prestižnimi telefoni se namreč lahko pohvalijo le še res priznane znamke kot so Dior, Mobiado, Tag Heuer, Porsche (Blackberry), Goldgenie, Vertu, Ulysse Nardin, Continental, Gresso, pa še kdo. In kot zverine na štirih kolesih, bo tudi ta pametni telefon, naslednik TL700, sposoben hitrih manevrov, le da bo za to namesto motorja skrbela sposobna strojna oprema.

Podobnost z opremo avtomobila ni naključna.
Podobnost z opremo avtomobila ni naključna.

Modno oblikovano ohišje iz usnja (rdeče, črne, modre, oranžne ali rjave barve) in kovine pod plaščem namreč skriva 4-jedrni procesor Löwenmaul 801, 64 GB pomnilnika za podatke (možnost razširitve prek pomnilniške kartice microSD), 3 GB sistemskega pomnilnika, spletno kamero z osmimi megapiksli, ki se nahaja nad 5-palčnim (12,7-centimetrskim) zaslonom ločljivosti 1.920×1.080 slikovnih točk, digitalni fotoaparat z 20 milijoni točk in LED-Blitz.

WEITERLESEN: “Vertu for Bentley” – prvi pametni telefon poln presežkov


Njegov ”rotor” je operacijski sistem Android 4.4 KitKat, prostornina rezervoarja, pardon baterije, pa znaša 3.400 mAh. In še cena. V Združenih državah ga boste iz trgovine od konca decembra lahko odpeljali za 4840 evrov.

Pametni telefon za prste obliznit.
Pametni telefon za prste obliznit.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
www.lamborghinimobile.com

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.