Der neue Golf stellt für die Marke Volkswagen einen Neuanfang und neuen Schwung dar, mehr noch will man das Vertrauen der Kunden in diese Marke zurückgewinnen. Das Jahr 2017 wird für Volkswagen etwas beleidigend, da sie bis zu 10 Neuheiten parat haben, von Renovierungen bis hin zu völlig neuen Modellen. Sie begannen mit der Renovierung der Legende – hier ist der neue alte Volkswagen Golf.
Prenovljeno sedmo generacijo zeichnet sich aus drzen dizajn, ki je v primerjavi s predhodnikom še dodatno izostren, s popolnoma LED zadnjimi žarometi, ki so na voljo že pri osnovnem modelu. Pametno tehnologijo je v avtomobilih občutit vedno pogostejša in tako novi Golf ni nobena izjema. Voznikov prostor je zdaj popolnoma digitaliziran, info-zabavni sistem je popolnoma prenovljen, še bolj pa je poudarjena povezljivost, saj Golf omogoča stalno povezavo s svetovnim spletom, prek katerega lahko spremljamo aktualno dogajanje v prometu, na voljo pa imamo celo aplikacije Google Maps und Google Street View.
Oblikovne Änderungen niso drastične, kar je bolj navdušujoče, je tisto, kar ostaja očem skrito. Že omenjeni info-zabavni sistem lahko od zdaj upravljamo z nekaj preprostimi kretnjami, vožnjo pa vam bo še dodatno olajšala kopica varnostnih sistemov. Med njimi gre vsekakor izpostaviti asistenta za zastoje v prometu, ki samodejno pospešuje, zavira in ohranja smer vožnje, medtem ko je voznik lahko popolnoma sproščen in je njegova edina naloga držanje volana v rokah. S pomočjo prednje kamere je zdaj še izboljšano predvidevanje kritičnih situacij v primerih peščev ali drugih ovir na cesti. Strokovnjaki ocenjujejo, da so s pomočjo teh pametnih rešitev število nesreč z naletom fast prepolovili.
Največja novost novega Golfa predstavlja 1,5-litrski turbobencinski agregat TSI, ki ima v izvedenki Bluemotion 130 konjskih moči. S pomočjo samodejnega izklopa valjev so njegovo povprečno porabo zmanjšali za kar 1 liter, seveda pa jim to ne bi uspelo brez tehnološkega dosežka, kjer so edini do zdaj dognali, kako popolnoma izklopiti motor, ko mu odvzamemo plin. Slednje je bilo zdaj mogoče le pri hibridnih motorjih, saj je za upravljanje mnogih funkcij v avtomobilu še vedno potrebna elektrika, s pomočjo baterij pa se ta tehnologija seli tudi v nehibridne agregate. Slednje bo še posebno všeč tistim, ki prisegajo na vožnjo v tako imenovanem načinu ”ler”.
Predstavitev prenovljene 7-generacije Volkswagen Golf
Mehr Informationen:
volkswagen.si