fbpx

Der neue VW Passat – frischer Wind in Wirtschaftskreisen

Die achte Generation des Volkswagen Passat-Modells oder B8, wie es von dieser Marke genannt wird, ist auf die Straße gekommen. Trotz sehr ähnlicher Abmessungen bietet er mehr Platz in der Kabine, geringeres Gewicht, stärkere und sparsamere Motoren und ein wahres Meer an Assistenzsystemen und fortschrittlicher Technik. Im Vergleich zum Abschieds-B7 ist er sogar etwas "günstiger".

Pri zunanji podobi najnovejšega VWjevega predstavnika D-segmenta, je tako kot smo pričakovali. V najboljšem primeru gre za oblikovno Evolution, ki prinaša podobno zunanjo podobo kot pri poslavljajočem modelu, z malenkostnimi spremembami in podrobnostmi pa so oblikovalci dosegli, da deluje nižje, širše in malenkostno večje od predhodnika.

Das Auto überrascht mit einer niedrigeren Silhouette, die mehr Dynamik ausstrahlt.
Das Auto überrascht mit einer niedrigeren Silhouette, die mehr Dynamik ausstrahlt.

Na sprednjem delu se bohoti neue Motorhaube, ki je še bolj oglata in poudarjena kot prej, na robovih pa se nadaljuje v prednji svetili, ki ponujata dve različici LED osvetlitve cestišča: high in low, kjer prvi s pomočjo 15 LED diod V celoti sveti v tej napredni tehniki, zmore pa tudi samodejno prilagajati snop in osvetljevati v ovinke. Na boku bodo največji entuzijasti znamke in modela opazili bolj poudarjeno ramensko linijo ter dejstvo, da sta po novem stranski ogledali nameščeni neposredno na karoserijo. Na zadku pa so prav tako na novo oblikovana LED svetila, ki so glede na nivo opreme na voljo v dveh izvedenkah in s prilagujočo osvetlitvijo glede na razmere in situacijo. Najpomembnejša pri tem pa je Lebensspanne, ki naj bi znašala 80 tisoč ur, ali več kot devet let neprekinjenega delovanja. Veliko težje opazno (a v vožnji še kako občutno) pa je dejstvo, da je novi passat za 85 kilogramov lažji vom Vorgänger.

Das Heck ist mit LED-Optiken verziert, die sich in der Grafik von der Modellausstattung unterscheiden.
Zadek krasi led optika, ki se pri modelni opremi razlikuje
v grafiki.

Glede mer in proporcev večjih ali bolje rečeno merljivih razlik ni, je pa kljub temu passat v obeh karoserijskih različicah nekoliko prostornejši, predvsem pri prostoru za kolena zadaj sedečih potnikov, ki imajo sedaj 40 milimetrov več prostora. Prtljažnik je prav tako malenkostno pridobil kar se tiče prostornine in s tem seveda ohranja mesto vodilnega v segmentu, še bolj pomembno kot to pa je dejstvo, da je dobil dvojno dno, na seznamu doplačil pa je poleg električnega odpiranja tudi električno pomična vlečna kljuka.

Hinten gibt es weiterhin ein klassisches Platzangebot.
Hinten gibt es weiterhin ein klassisches Platzangebot.

Ko smo ravno pri tej preidimo na napredno tehnike, v okviru katere passat dobesedno “poka po šivih”. Svetovno novost ali premiero v passatu doživlja System za enostavnejšo parkiranje (vzvratno vožnjo) s prikolico imenovano trailer assist, kjer voznik z enostavno nastavitvijo kota, kamor želi da vozilo skupaj s prikolico vzvratno gre, nato sistem s pomočjo vzvratne kamere primerja potreben in dejanski odklon prikolice ter temu primerno reagira. Sistem v praksi deluje zelo dobro in se ga je presenetljivo enostavno navaditi. Poleg tega je passat dobil cel kup novih asistenčnih sistemov (park assist 3.0, ki lahko po novem samodejno parkira tudi “spredenjsko”, 360 stopinjski area view, sisteme emergency assist, traffic assist ter discover media/pro).

Futuristische LED-Anzeigen statt klassischer Theken sind gegen Aufpreis auch in der besten Modellausstattung erhältlich.
Futuristische LED-Anzeigen statt klassischer Theken sind gegen Aufpreis auch in der besten Modellausstattung erhältlich.

Večino asistenčnih sistemov vam pri uvozniku ponujajo strnjene v smiselna “tehnična” paketa, za katera zahtevajo 1.250-, oziroma dobrih 1.400 evrov. Ne gre pa pozabiti tudi na popolnoma digitalne osrednje merilnike v obliki 12,3-palčnega zaslona activ info, ki pa zahteva doplačilo in tudi največjo (beri: najdražjo) tovarniško navigacijo (skupaj tako okoli 2.200 evrov).

WEITERLESEN: Vremenska napoved za jesen, velika možna passatov

Znotraj tako potnike pozdravijo presenetljivo znani armaturna plošča, merilniki ter volanski obroč, glavne spremembe pa gre iskati v širši in višje postavljeni sredinski konzoli (posledično tudi višji prestavni ročici) ter drugačnemu nadaljevanju sredinske konzole v delu, ki je pred sopotnikom. Glede opreme so tako kot pri predhodniku na voljo drei Basic paketi opreme: trendline, comfortline in highline, kjer osnovni poleg šestletnega jamstva (ali 200 tisoč prevoženih km) ponuja še dvoobmočno klimo, bluetooth ter sistem front assist in start&stop. Comfortline k temu doda še tri območno avtomatsko klimo, tempomat z nadzorom razdalje, sistem park pilot ter 16-palčno lito obutev. Highline pa je bogatejši še za usnje, LED low luči in za 17-palčna lita platišča.

Die Kombi-Version des Passat erfreut sich in unserem Land größerer Beliebtheit. Aber auch die Limousine ist äußerst konsequent.
Die Kombi-Version des Passat erfreut sich in unserem Land größerer Beliebtheit. Aber auch die Limousine ist äußerst konsequent.

Pri motorjih se (skoraj) vse odvija na strani dizelski agregatov, saj so na voljo štiri različice 2,0-litrskega TDI mit der Kraft von 88- do 176 kilovatov, najbolj ekonomična pa v ozračje izpusti le 108 gramov CO2. Komur bo tudi to preveč pa bo v drugi polovici prihodnjega leta na voljo še bluemotion različica z le 95 grami emisij na km poti. Na drugi strani pa bencinske barve zastopa zgolj 1.4-litrski TSI z 92 kW moči, ki naj bi predstavljal le par odstotkov prodaje. Menjalnik je v osnovi šest stopenjski ročni, na željo kupca pa lahko tega zamenja tudi DSG prestavna avtomatika. Allradantrieb je na voljo pri dveh zmogljivejših TDIjih, se pravi 140 in 176-kilovatnima različicama, slednja pa poleg izjemnih zmogljivosti preseneti tudi z izredno zmerno porabo in emisijami (le 140 gramov na km). Prihodnjo jesen pa pričakujte še plug-in hibridno različico, ki se ga je že prijelo ime passat GTE.

Dynamik und Geschmack werden durch eine reichhaltige Motorenpalette befriedigt.
Dynamik und Geschmack werden durch eine reichhaltige Motorenpalette befriedigt.

Preise beginne bei 23.140 evrih na bencinski in 24.704 evrih na dizelski strani za limuzinsko različico, za karavanskega passata pa morate “imeti na računu” najmanj 24.613- oziroma 26.162 evrov. Mi smo na predstavitvi preizkusili najbolj zmogljivo različico s 176 kilovatnim dizlom DSG avtomatiko in 4motion pogonom in moramo reči, da nas je lepo presenetila tako z zmogljivostmi kot ekonomičnostjo, je pa res, da takšen passat s ceno preko 50 tisoč evrov sili že v višji cenovni segment. Uvoznik pa k cenam pripomne, da je “očiščene” cene novega passata (se pravi različic s primerljivo opreme) celo nekoliko nižje od tistih pred prenovo modela. To pa tudi nekaj šteje.

Mehr Informationen

Weitere Kaufinformationen: 
www.volkswagen.si/novi passat

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.