Das Konzeptauto Porsche Mission E ist das Ergebnis der Überlegung, dass wir, wenn wir unendlich viel Geld und all das Wissen zur Verfügung hätten, … Deutsche Ingenieure in dieser Haut stecken, also ist dies eine Luxus-Sportlimousine mit 600 Pferden, die angetrieben wird mit Strom, bis an die Zähne bewaffnet mit dem Besten, was sie haben. Sie schoben den Antrieb auf den Rennwagen 919 Hybrid, orientierten sich bei der Konstruktion am Serien-Hybrid-Spyder 918 und seiner Version für das Le-Mans-Langstreckenrennen und entfernten auch die Batterie. Zwei eingebaute Elektromotoren leisten 600 PS und beschleunigen in 3,5 Sekunden von null auf 100 km/h. Oh, und es lädt schneller als ein Tesla!
Eine Studie športne električne limuzine Porsche-Mission E je polna presežnikov in skupek najboljšega kar lahko Porsche ponudi. Oblikovno sicer ne napoveduje novih smernic, saj se drži prepoznavnih potez, a Porsche ima tako ali tako brezčasne linije. Videz tako pozornost in soj žarometov preusmeri na elektrischer Antriebsstrang.
Hitro polnjenje s Porschejevim 800-voltnim polnilnim sistemom ”Turbo Charge” je, kot trdijo, še hitrejše kot Teslini ”Superchargerji”. 800-voltna napeljava v avtomobilu je sicer dvakrat toliko, kot premore Tesla S. Ta naj bi zagotavljala napolnitev Lithium-Ionen-Batterien bis zu 80 Prozent v vsega 15 minutah (za 400 km dosega), postanek na klasičnih polnilnicah pa bi se zavlekel nekoliko dlje. Doma bi ga lahko polni počasneje in sicer kar z brezžičnim indukcijskim polnjenjem.
WEITERLESEN: 15+ Hot Automotive News für Herbst 2015 / Frankfurt 2015 (IAA)
Študija pridela 200 km/h na uro v zgolj ducat sekundah, akumulatorji pa naj bi zagotavljali dovolj elektrike za 500-kilometrski domet. Štiripogonski (prednja kolesa imajo sicer pogon le ob priložnostih, kot je pospeševanje, športna vožnja in na drseči podlagi) Porsche Mission E resda ne bo nikoli ugledal luči sveta kot serijski model, zato pa z njim Porsche tipa javnost ter razkazuje mišice z novimi tehnologijami, med katerimi najbolj izstopa omenjeni električni pogonski sklop, par električnih motorjev s 600 konjskimi močmi oziroma 440 kilovati.
Športna e-limuzina se je na avtosalonu v Frankfurtu na ogled postavila skupaj s pomlajenim modelom 911, ki si je dal nedavno napeti gube. Ima štiri vrata in prav toliko pomičnih sedežev. Baterija je na dnu, zato ima avto izjemno niedriger Schwerpunkt. In kdaj lahko njegovo izpeljanko pričakujemo na cestah? Upajmo, da že pred letom 2020.
Mehr Informationen:
porsche.com