fbpx

Tesla Motors gibt seine Patente auf, also wird es keinen „Who Killed Electric Car 2“-Film geben

Durch die Abkehr von seiner Patentpolitik wird der Elektroautohersteller Tesla Motors versuchen, das Patentklima zu entelektrifizieren und zu verhindern, dass der Fortschritt von Elektroautos in Geiselhaft genommen wird. Ist das der Anfang vom Ende der Patentkriege? Steve Jobs dreht sich bei diesem Gedanken wohl im Grabe um, während Nikola Tesla nach langer Zeit etwas ruhiger schläft.

Tesla Motors torej svoje patente za elektrische Fahrzeuge ne bo več držal samo zase. Izvršni direktor podjetja Elon Musk je namreč poudaril, da sodbo ne bodo preganjali nikogar, ki bo njihovo tehnologijo uporabil v dobri veri. Za to drzno potezo so se odločili, ker je industrija električnih avtomobilov v krču in si trenutno reže le 1% avtomobilskega trga. Čeprav so patenti ‘sveti gral’ proizvajalcev, pa Musk meni, da je sistem postal cokla inovacij, ki zavija avtomobilske mastodonte v vato, medtem ko manjšim podjetjem reže krila, zato želi s tem presekati patentni gordijski vozel. Tesla Motors ima pred sabo skupni višji cilj, to je krčenje števila vozil na naftne derivate, in ne lastnih interesov.

WEITERLESEN: Tesla S bekommt die Cabrio-Behandlung

Zavoljo Tesle Motors ne bo več kislih obrazov med proizvajalci električnih vozil. 'Jesihar' se že dere: "Patenti za vse, patenti za vse!"
Zavoljo Tesle Motors ne bo več kislih obrazov med proizvajalci električnih vozil. ‘Jesihar’ se že dere: “Patenti za vse, patenti za vse!”

Nadeja si dvosmerni promet, torej vpogled v drobovje drugih, saj »Združeni smo močnejši, razdeljeni pademo.« Bojazen, da bi jih večji proizvajalci kopirali in bi si s tem skopali lasten grob, je zanje kot strah- votel, okrog ga pa nič ni. Patentna politika torej vse bolj zavzema defenzivno držo, saj sta tudi Twitter in Google kot Marilyn Monroe v filmu Sedem let skominov svetu pokazala, kaj se skriva pod ‘krilom’.

Weiterlesen: Arrinera hussarya – poljski superšportnik bo doživel serijsko proizvodnjo

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.