El superdeportivo Aston Martin Thunderbolt Vanquish no proviene del departamento de desarrollo de Aston Martin. Se trata de un concepto no oficial basado en el modelo Vanquish, tal como lo concibió el antiguo diseñador de este fabricante de automóviles inglés, Henrik Fisker, también fundador de Fisker Automotive, un fabricante de coches eléctricos de autonomía ampliada.
Aston Martin Thunderbolt Vanquish je vizualno precej drugačen od modela Vanquish iz katerega črpa navdih, saj je “podpis'” Henrika Fiskerja videti že na daleč. Ni ga samo približal tlom še za dodatnih 15 milimetrov nad katerimi se drži z 21-palčnimi kolesi in kar morda na prvi moment sploh ni opazno. Kar pa ne moremo spregledati so drugi posegi v zunanji izgled, ki je v veliki meri iz ogljičnih vlaken (karbona)- večja maska, manj nagnjena strešna linija, spojler na prtljažniku, trikotni vstopniki za zrak in LED luči na zadku.
In če pogledamo še v notranjost je tam sveži 11,6-palčni HD ukrivljen Panasonicov zaslon (s praktično ničnim odsevom) in unikatno Natuzzijevo usnje.
LEE MAS: Aston Martin DBX: una visión de la futura clase GT de Gran Bretaña
Kot češnja na vrh torte sta držali za buteljki na zadnjih sedežih. To in vse ostale priboljške avtomobila pa bo lahko okusilo le nekaj srečnežev, saj bo Galpin Aston Martin, s katerim je Henrik Fisker sodeloval pri nastajanju te študije, izdelal le peščico primerkov.
Más información:
www.galpinastonmartin.com