fbpx

Ferrari 488 GTB – El Ferrari 458 Italia tiene un digno sucesor

GTB ali gran turismo berlinetta je oznaka, ki jo Ferrari skozi večino svoje bogate zgodovine uporablja za svoje posebne različice GT športnih kupejev. Po novem pa ta kratica krasi tudi prenovljeno 458 italio, ki je poleg končnie dobila tudi novo oznako - 488. Dobila je manjši, a bolj zmolgjivi V8, ki iz 3,9-litra prostornine iztisne kar 670 KM in ferrarijev "GT car" požene do hitrosti preko 330 km/h.

Ferrari 458 Italia es tan dobila naslednika, pa čeprav gre samo za kozmetično prenovo, ki je prinesla določene “tweeke” na karoseriji in določene manjše spremembe v potniški kabini. Najpomembnejšo novost pa vsekakor pomeni nov 3.9 litros V8 motor, ki je nadomestil 4,5-litrskega iz 458 italie, kljub za šestino manjši prostornini, pa proizvede kar 100 KM večjo moč kot predhodnik in sicer 670 KM in 760 Nm največjega navora.

Razlike v notranjosti bodo opazili le najbolj vešča očesa, voznik pa je sedaj še bolj v središču pozornosti kot recimo pri 458 italiji.
Razlike v notranjosti bodo opazili le najbolj vešča očesa, voznik pa je sedaj še bolj v središču pozornosti kot recimo pri 458 italiji.

To zadošča, da se je pospešek do stotice s 3,4 spustil na magičnih tres segundos, do 200 km/h pa potrebuje vsega 8,3 sekunde. Največja hitrost ob tem presega 330 km/h, še povedo pri Ferrariju. Menjalnik je pe vedno sedemstopenjska dvosklopčna avtomatika, zakaj tudi ne bi, ko pa ta odlično deluje in prestavlja. Novost pa predstavlja sistem variabilne kontrole navora, ki skrbi, da v nobenem režimu in vrtljajih ni preveč moči na posameznem kolesu, pospeški pa so čim bolj tekoči in obenem kar se da huronski.

Očem manj opazne pa so spremembe pri aerodinamiki. Ta je občutno naprednejša in posledično prinaša 50 odstotkov več potiska carrocería k tlom kot pri predhodni 458 italiji, obenem pa pomeni občutno nižji količnik zračnega upora. Vprid boljšemu vrtinčenju zraka so Ferrarijevi inženirji modificirali dno vozila in pri tem uporabili novo tehnologijo vortex generatorjev, prednjemu delu pa namenili dvojni spojler, ki veliko bolje usmerja zrak nad in vstran od karoserije.

3,9-litrski V8 je pravi tehnološki biser, saj na liter prostornine pomeni skoraj neverjetnih 172 KM moči.
3,9-litrski V8 je pravi tehnološki biser, saj na liter prostornine pomeni skoraj neverjetnih 172 KM moči.

Tudi notranjost je prinesla zgolj blage izboljšave, kjer bo pozorno in vešče oko opazilo nekoliko drugačne merilnike, sredinska konzola pa je po novem še nekoliko bolj obrnjena proti vozniku, s čimer so želeli slednjega postaviti še bolj v središče dogajanja. Konkretno predrugačen je bil tudi zaslon infotainmenta, ki ima še vedno mesto med merilniki, na novo oblikovan ključ vozila pa omogoča tudi brezstično funkcijo in s tem zagon brez kontakta.

LEE MAS: Premiera specialne različice ferrarija 458 imenovane “aperta”

Nekoliko drugačen je tudi podaljšek sredinske konzole ali bolje rečeno treh tipk na njej namenjenih: sistemu control de lanzamiento, preklopu v avtomatski način menjalnika (AUTO) ali preklopu v vzvratno prestavo (R).

Más información

Más información sobre el modelo:
www.ferrari.com/488_GTB

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.