Bajo el nombre de Sorento, la mayoría de la gente ya conoce el SUV más grande de la marca coreana de rápido crecimiento Kia, que prepara la tercera generación de este modelo para el otoño. Éste creció y en términos de dimensiones se acercó a la competencia premium entre los SUV de tamaño mediano y, en consecuencia, obtuvo motores más potentes y más equipamiento y tecnología avanzada en su interior.
Sorento tretje generacije je v dolžino zrasel za casi 10 centímetros, sedaj meri 4,78 metra, medosje je podaljšano kar za osem centimetrov, več ga je tudi v širino in višino. Oblikovno gledano nadaljuje vizijo Petra Schreyerja in njegovega značilnega “tigrovega nosu”, kot se je prijelo ime značilne podobe prednjega dela vozil te korejske znamke, obenem pa nadgrajuje obliko aktualne generacije sorenta, s katerim je sorodnost lepo vidna. Ozka svetila se tako zarezujejo globoko proti sredini blatnikov, streha nežno pada proti zadku, zadnji del pa zaznamujeta Luces led, ki malenkost spominjajo na tiste pri audiju Q7, športno noto pa mu daje lepo viden spojler nad prtljažnimi vrati.
LEE MAS: Prueba Kia pro_cee`d: el aspecto perfecto de un cupé deportivo
Korejci so predvsem glede izgleda in vsebin v notranjosti še precej skopi, bodo pa v prihodnjih tednih na splet zagotovo pricurljale tudi slike potniške kabine. Bi pa naj ta bila zelo prostorna in ponujala veliko novih vsebin v obliki napredne tehnike in asistenčnih sistemov. S fotografij zunanjosti je med drugim vidna kamera na prednjem delu, zato lahko ugibamo, da bo avto poznal “ptičjo perspektivo” nadzora nad okolico, po bočnih senzorjih sodeč pa mu ne bo tuje niti estacionamiento automático.
Tudi glede pogona je še malo znanega, gotovo pa bodo vsi motorji v skladu z euro6 naravovarstvenim standardom, pričakujemo lahko 2,0 in 2,2 dizle, pa tudi hibridno različico. V Južni Koreji prodaja steče že konec meseca, pri nas naj bi nekje do konca leta.