Lamborghini Aventador je pojedel še nekaj žgancev, odkar smo ga nazadnje videli. Novi Lamborghini Aventador S je namreč še zmogljivejši od predhodnika. Ima tudi boljšo aerodinamiko in je sploh prvi Lamborghini, ki ima štirikolesni volan.
Lamborghini Aventador je doživel veliko preobrazbo. Lamborghini Aventador S je resda izdelan de fibra de carbono, kot smo vajeni, a tu se podobnosti s predhodniki končajo. Aventadorju so v Sant’Agati občutno izboljšali aerodinamiko. Ta spredaj zdaj zagotavlja 130 odstotkov več pritiska k tlom, medtem ko je zadnji usmerjevalnik zraka nastavljiv na tri načine, da se avto karseda ‘prilepi’ na cesto in nudi čim manjši zračni upor.
LEE MAS: Jon Olsson presenta su misil de cuatro ruedas de 800 caballos de fuerza con escape Akrapovic
Sprednji del je postal agresivnejši, podaljšali so mu odbijač. Nov izpušni sistem je za 20 odstotkov lažji od predhodnega. Lamborghini Aventador S ima kot prvi Lamborghini štirikolesno krmiljenje (štirikolesni volan). Pri Lamborghiniju trdijo, da je superšportnik zdaj še bolj odziven pri manjših hitrostih, pri večjih pa je na ta račun izboljšana stabilnost, vodljivost in lega. V načinu Deportes lahko sistem štirikolesnega pogona AWD pošlje tudi do 90 odstotkov navora na zadnja kolesa. Poleg načina Sport so tu še Strada, Corsa in novi Ego, ki omogoča lastne nastavitve. Obuli so ga v pnevmatike Pirelli P Zero, mu serijsko namestili frenos carbocerámicos, Apple CarPlay, nova je digitalna instrumentalna plošča (TFT-zaslon), proti doplačilu pa vam vgradijo še telemetrijo. Pod pokrovom je dodelan 6,5-litrski motor V12, ki lahko namesto 700 zdaj iz sebe iztisne 740 caballos de fuerza (552 namesto 522 kW), medtem ko najvišji navor ostaja pri 690 nm. Za prenos moči na kolesa so zadolžili sedemstopenjski menjalnik ISR. Vse to omogoča pospešek 2,9 sekunde od 0 do 100 km/h y velocidad máxima 350 km/h. Zanj morate odšteti nekaj več kot 281 tisoč evrov.
Galerija – Lamborghini Aventador S:
Más información:
lamborghini.com