Los bávaros renovaron visualmente su modelo más pequeño de BMW, el Serie 1, eliminando el aspecto cuestionable de la parte delantera y dándole una apariencia mucho más coherente y dinámica al estilo de la Serie 4. También se cambió la parte trasera. Nuevas luces florecen y se revela más tecnología bajo el capó y dos nuevos motores de tres cilindros.
BMW serie 1, je že vse od prihoda na trg 2011 avtomobilsko srednjo delila na dva tabora glede skladnosti in tudi všečnosti prednjega dela. Zato je sedanja renovación BMW serije 1 bila toliko bolj pričakovana, a po drugi strani presenetljivo temeljita. Poleg nosu v slogu večje sestrske serie 4, namreč prinaša tudi konkretno osvežen zadnji del, v notranjosti pa tudi spremenjena osrednja konzola in več napredne tehnike in prestižne opreme. V paleti motorjev pa sta se iz serije 2 grand tourer, številko nižje preselila tudi dva napredna trivalna motorja.
Prednje luči so tako namesto trikotnega dobile precej bolj pravokotni pogled, razširjen je tudi profil ledvičk, drugačen je odbijač. Standardne so poslej LED dnevne luči, polni LED pa prvič na voljo kot opcija.
LEE MAS: City test – BMW serije1 pred prenovo
Nekaj sprememb je pri BMW seriji 1 tudi znotraj, poleg novih prevlek sedežev, je malce spremenjena osrednja konzola z iDrive upravljalnikom za nadzor infotainmenta. Nov je 6,5-palčni zaslon, opcijsko je na voljo 8,8-palčni. Med novimi tehnologijami je pričakovano dobila radarski tempomat (tega sedaj že skoraj leto dni premore sestrski mini) s funkcijo “stop&go”, pa zadnjo generacijo parkirnega asistenta, ki zna parkirati tako vzdolžno kot prečno.
Tudi pri motorjih gre za majhno evolucijo, kjer je enica dobila vse pričakovane najmodernejše motorje, po zgledu serije 2 active tourer, kjer lahko po novem pod pokrovom brnita tudi trivaljna 1,5-litrska bencinar in dizel v različicah 116i in 116d, ki razvijeta 80- oziroma 85 kW moči. Za zdaj ni jasno, kaj bo z dosedanjo izpeljanko 114d z 1,6-litrskim motorjem. Ostala paleta je po imenih in prostornini ista, so pa določenim različicam nekoliko povečali moč, eden takšnih je najbolj zmogljiva različica M135i, ki po novem namesto 236 kW zmore 240 kW ali 326 KM, v različici xDrive pa ta po novem tako do stotice potrebuje vsega 4,7 sekunde.
BMW Serija 1 bo na prodaj takoj po ženevskem avto salonu, kjer se bo predstavila širši javnosti. Malce pred tem bodo znane tudi cene.
En la encuesta a continuación, vote por la innovación automotriz del año: 2015
[ID de encuesta total = 138905]
Más información:
www.bmw.si/nova_serija1