La cuarta versión del Porsche Panamera 4 E-hybrid se ha vuelto eléctrica. Porsche promete un consumo de solo 2,5 litros a los 100 kilómetros y una autonomía eléctrica de 50 kilómetros.
Priključni hibrid Porsche Panamera 4 E-híbrido ellos conducen 2,9-litrski bencinski V6 biturbo bencinski motor, quién puede 330 caballos de fuerza (242 kW), in elektromotor s 136 KM (100 kW). Skupna sistemska moč znaša 462 KM (339 kW, 700 Nm navora), ki jo na vsa štiri kolesa prenaša 8-stopenjski dvosklopčni menjalnik PDK. Štirisedežni športni poslovnež lahko na elektriko (brez izpustov) tiho kot miška vozi 50 kilómetros pri hitrosti 140 km/h. Največja učinkovitost avtomobila bo po besedah Porscheja dosežena v samodejnem voznem programu Hybrid Auto.
LEE MAS: El nuevo Porsche Panamera: una limusina de lujo para gerentes de alto rango y otros
Zelena Panamera se ponaša z baterijo z zmogljivostjo 14,1 kilovatne ure, ki se napolni v 5,8 ure (s 7,2-kilovatnim polnilnikom), s hitrim polnilnikom pa čas poseka na 3,6 ure (s hitrim polnilnikom in 230-voltnim priključkom). Od 0 do 100 km/h porabi 4,6 segundos ter se priganja do 278 km/h. Še bolj kot to navduši nizka poraba in izpusti CO2. Na 100 kilometrov naj bi porabil pičla 2,5 litra in v okolje spustil 56 gramov CO2 na kilometer. Tiene Suspensión de aire, ki skrbi za uravnoteženje udobnost in športnosti. V Slovenijo bodo ekološko ozaveščeno Panamero pripeljali abril 2017, trgovci pa se bodo od nje ločili za 107 tisoč evrov.
Porsche Panamera 4 E-hybrid:
Más información:
porsche.com