fbpx

¡El Range Rover Evoque Convertible es el primer SUV convertible premium!

Range Rover Evoque Convertible

El Range Rover Evoque Convertible ha sido objeto de burlas desde 2012 y, después de años de pruebas en el mercado, entrará en producción en masa a mediados de 2016. El primer SUV premium compacto sin arco en el techo y defectos cosméticos estará disponible en más de 170 países, en una edición limitada. El topless Evoque Convertible llega a las salas de exposición a mediados de 2016.

Kabriolet Range Rover Evoque Convertible ohranja videz klasične različice, a je odvrgel fiksno streho, da je naredil prostor za samodejno zložljivo platneno streho. Ta ohranja linijo trde različice, odpiramo/zapiramo pa jo lahko do hitrosti 48 km/h. Pospravi se v 18 sekundah, tri več pa potrebuje za postavitev.

Za dobrim konjem se vedno praši. Se bo tudi za tem SUV kabrioletom?
Za dobrim konjem se vedno praši. Se bo tudi za tem SUV kabrioletom?

Medtem ko streha prihaja zgolj v eni barvi (ebovinasto črni), je brezstrešna različica Range Rover Evoqua na voljo v kar 13. Platneno streho krasi izjemna zvočna izolacija in pri Land Rover obljubljajo enako mero udobja kot pri klasični petvratni različici. Ne glede na to, ali ima streho gor ali dol, Evoque Convertible ponuja 251 litrov prtljažnega prostora.

LEE MAS: Hyundai Tucson Adventuremobile: la llamada de la aventura

Range Rover Evoque Convertible ponuja tudi precej prtljažnega prostora.
Range Rover Evoque Convertible ponuja tudi precej prtljažnega prostora.

Inženirji so mu vgradili varovalni sistem RPD, ki med morebitnim prevračanjem v vsega 90 milisekundah aktivira aluminijaste prečke, ki zaščitijo potnike. Kabrio suv v osnovi prihaja z novooblikovanimi halogenimi žarometi, a jih lahko nadgradite v prilagodljive LED- ali ksenonske žaromete. Vse različice pa imajo tako dnevne kot vzvratne CONDUJO-luces. Srce lepotca s 1936 kilogrami je štirivaljni 2.0-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom, ki zmore 240 caballos de fuerza (179 kW) in 340 Nm. Moč na kolesa prenaša transmisión automática de 9 velocidades, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 7,8 sekunde. Števec hitrosti se mu ustavi šele pri 180 km/h. Notranjost so praktično prekopirali od standardne različice, po želji pa lahko namesto 8-palčnega gosti 10,2-palčni infotainment sistem inControl Touch Pro.

Range Rover Evoque Convertible lahko preklopi iz zime na poletje v nekaj sekundah.
Range Rover Evoque Convertible lahko preklopi iz zime na poletje v nekaj sekundah.

Za zvočno kuliso skrbi 10-zvočniški 380-vatni zvočni sistem Meridiana, ki ga lahko nadgradite v 12-zvočniškega s 600 vati. Poleg tega je tu vrsta drugih bombončkov: upravljanje klime na zadnjih sedežih, punto wifi, kamere za pomoč pri parkiranju, podpora za Android Auto y Apple CarPlay … A pomembnejše je omeniti nov sistem zračnih blazin, ki kombinira zračne blazine Thorax s prefinjenim elektronskim sistemom, ki poskrbi, da se blazine ne aktivirajo na težkem in luknjastem terenu. Čeprav je težko verjeti, da bodo lastniki Range Rover Evoque Convertible vzeli na drzne avanture, pa Britanci ničesar ne prepuščajo naključju. Če ga bodo, bo za najboljši oprijem in nadzor poskrbel sistem Terrain Response, ki samodejno prilagaja vozilo terenu. Kabrio suv gre v prodajo sredi leta 2016, čez lužo pa se bo cena začela pri (preračunanih) 47 tisoč evrih.

Más información

Más información:
landrover.si

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.