fbpx

26. SOF 2017: menos comerciales, más anuncios

SOF 2017 (Festival Publicitario Esloveno) regresa al Kempinski Palace Portorož entre el 6 y el 7 de abril. La parte del programa del festival, con el tema principal 'El factor humano en la publicidad', brindará a los participantes una nueva perspectiva sobre el marketing y la comunicación y la profesión de marketing en general. Hace años, la publicidad era considerada una profesión prestigiosa y en algunos casos incluso parte de la cultura popular, pero hoy enfrenta innumerables desafíos. Incluso una buena idea puede fallar en innumerables puntos si no nos damos cuenta de la importancia del factor humano en el proceso publicitario multifacético. SOF 2017 se centrará en el autoexamen y la comprensión de los roles de las personas con el objetivo de elevar el perfil de la profesión y darle la importancia que se merece.

Información importante
¿Cuándo?
a
¿Donde?
Kempinski Palace, Portorož
Organizador
evento de facebook
Precio de la entrada
polna prijavnina SOF – zgodnja prijava, do 10. marca: 390,40 €, polna prijavnina SOF: 500,20 €

SOF 2017 bo tudi letos obiskovalcem osrednjega in najpomembnejšega dogodka slovenske komunikacijske stroke vlival novega optimizma in navdiha, saj lahko tudi letos pričakujemo širok nabor domačih in mednarodnih govorcev. Veliki oder bo gostil zvezde, kot so Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels, bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate. Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu. Na oder bodo stopili tudi Luka Bajs, starejši tekstopisec, Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Žiga Drofenik, upravljavec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus in podpredsednik nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Ivona Janjić, direktorica maloprodaje, Agrokor Group, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, dr. Marko Milosavljević, izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, izr. prof. dr. Andraž Teršek, univerzitetni učitelj, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v Kopru, Peter Zabret, tekstopisec, Pristop, Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG in številni drugi.

LEE MAS: Concierto: 2Cellos - Ljubljana será testigo de un espectáculo épico en 2017

Devetčlanska žirija na SOF 2017
Devetčlanska žirija na SOF 2017

Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju.

Más información

Más información:
sof.si

contigo desde 2004

Del año 2004 investigamos tendencias urbanas e informamos a nuestra comunidad de seguidores diariamente sobre lo último en estilo de vida, viajes, estilo y productos que inspiran con pasión. A partir de 2023, ofrecemos contenido en los principales idiomas del mundo.