Vuonna 2016 Peugeot 308 Racing Cup nousi kilparadoille. Kokemusta kertyi sitten kaudelle 2018 asti, jolloin Peugeot päätti uudesta kilpa-autosta, joka perustui "siviili" Peugeot 308 GTi:hen. Uusi Peugeot 308 TCR -kilpa-auto ilmentää uutta filosofiaa, siinä on leveämpi rako ja erityisesti optimoitu alusta.
Srce novega Peugeota 308 TCR ostaja že poznani 1,6-litrski turbo gnani bencinski motor, joka on 350 hevosvoimaa, klo 6000 obratih v minuti ja 420 Nm vääntömomentti, ki je na voljo od 3000 obratov v minuti dalje. Prenos se prek 6-stopenjskega sekvenčnega menjalnika siirrot kohteeseen prednji kolesni par. Pod 18 tuuman vanteet so zmogljive zavore s čeljustmi, narejenimi iz alumiini. Zunanjost je v primerjavi s Peugeotom 308 Racing Cup občutno spremenjena zaradi bolj učinkovite aerodinamike in boljšega hlajenja zavor ter drugih elementov. Da bi avtomobil približali k tlom, so mu na zadek namestili ogromen spojler.
Peugeot Sport je optimiziral svoj najnovejši dirkalnik za serijo TCR in mednarodna “touring car” kilpailuja, med katerimi najdemo tudi znani nemški VLN in 24-urne vztrajnostne preizkušnje. Za Peugeota 308 TCR je pred davki treba odšteti 109.000 evrov. Peugeot 308 TCR bo imel na pisti kar hudo konkurenco, saj se bo ob bok postavil Volkswagnu Golf GTI, Hyundaiju i30 N, Hondi Civic Type R, Renault Meganu RS ja Audiju RS3 LMS. Poleg tega krožijo še govorice, da se jim utegneta pridružiti še Volvo ja Puolivuotias, ki skupaj načrtujeta avtomobil, ki bo izpolnjeval dirkalne zahteve TCR.
LUE LISÄÄ: MINI JOHN COOPER WORKS GP: NAJBOLJ STRUPEN MINI
Galerija slik: 2018 Peugeot 308 TCR
Lisää tietoa:
peugeot.si