fbpx

Cette année, plus de personnes sont mortes à cause de selfies que d'attaques de requins

Selfie z morskim psom. No, to pa je smrtonosna kombinacija.

Čeprav se sliši še tako bizarno, je podatek resničen. Letos je namreč v nesrečah, ki so povezane s slikanjem selfijev umrlo 12 ljudi, medtem ko je bil napad morskega psa usoden za osem ljudi. Vzrok smrti povezanih s selfiji je nepazljivost. V večini primerov je bil usoden padec v prepad, za ovratnik pa mu dihajo nesreče z vlakom. Vmes najdemo tudi primera, ko se je oseba ustrelila z orožjem in se med fotografiranjem zaletela z avtomobilom.

Verjeli ali ne, ampak letos je več ljudi umrlo zaradi slikanja selfijev, kot zaradi napada morskih psov. Večina, ki so jih pokopali selfiji, so bili stari med 18 in 22 let, seveda pa je še mnogo več primerov, ko se želja po karseda dobrem kadru ni končala tragično, kljub pa se med vzroki nezgod selfiji močno dvigajo po lestvici. Nesreče, predvsem pa nadležnost selfie palic je številne festivale, živalske vrtove, in muzeje prisilila, da selfije preprosto prepovedo.

Opozorilo, ki ga je v zvezi s selfiji izdali rusko notranje ministrstvo.
Opozorilo, ki ga je v zvezi s selfiji izdali rusko notranje ministrstvo.

V Rusiji pa je notranje ministrstvo izdalo kar brošuro, kjer uporabnike pametnih telefonov svarijo pred nevarnostjo avtoportretov. Lov na všečke je lahko izjemno tvegan, a v tej neusmiljeni bitki bi nekateri zanje naredili vse, tudi tvegali življenje, zato osebne koristi potiskajo pred nevarnost. In če so ti ”napadi” selfijev izzvani, se je letos zgodilo 74 neizzvanih napadov morskih psov, osem od tega pa je bilo za ljudi usodnih.

EN SAVOIR PLUS: Appareil photo Podo - un "selfie stick" high-tech de Kickstarter

Selfiji so bolj nevarni kot morski psi.
Selfiji so bolj nevarni kot morski psi.

Zadnja žrtev selfija je bil sicer 66-letni japonski turist, ki ga je med snemanjem avtoportreta s pomočjo selfie palice na stopnicah v Tadž Mahalu zadela srčna kap, pri padcu pa je še poškodoval sopotnico.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.