Oggigiorno molte forme di trasporto personale stanno attraversando una trasformazione elettrica e sono le biciclette elettriche a svolgere un ruolo centrale nell’evoluzione elettrica. Da un giorno all’altro sono diventate un vero e proprio successo di vendite e dopo così poco tempo stiamo già vedendo forme alternative di biciclette elettriche. Un buon esempio è la GeoOrbital, una bici a motore che trasforma una bici normale in una bici elettrica, semplicemente cambiando la ruota anteriore.
Poleg avtomobilov so prav Bici največji del električne evolucije. Ob opozorilih okoljevarstvenikov o vse večji onesnaženosti ozračja in prežečih globalnim spremembah so kolesa eno najmočnejših ”orožij” v boju proti onesnaževanju, ki v veliki meri odpade na avtomobile, kajti večina mestnih voženj poteka na kratkih razdaljah, ki tudi za netreniranega kolesarja ne bi smele biti prehud zalogaj. A glavni problem, da kolesa hitreje ne razbremenijo cest, je ”stranski produkt” kolesarjenja, to je sudorazione, zaradi katerega kasneje oddajamo neprijetne vonjave in se tehnica pri ljudeh, ko gre za pot v službo ali po opravkih, nagne na stran avtomobilov.
K sreči so inženirji našli alternativo. Ne le v električnih avtomobilih, ampak tudi v električnih kolesih, ki v zadnjem obdobju doživljajo pravi razcvet. Nič čudnega. So priročni (zanje ne potrebujemo garaže), z njimi ne onesnažujemo okolja, so cenejša alternativa mestnim avtomobilom, predvsem pa se z njimi izognemo prometnim konicam in točno vemo, koliko časa bomo potrebovali od točke A do točke B. Električna kolesa so zakon, a imajo dva velika minusa. V večini primerov so precej draga, poleg tega pa še težka kot cent.
PER SAPERNE DI PIÙ: Noordung – una bici elettrica urbana dalla Slovenia che unisce il ciclismo con la musica
A ne, če si omislite GeoOrbital, motorizirano kolo, ki zamenja prednje kolo običajnega kolesa in ga spremeni v električno. In to v le nekaj potezah. Je namreč poceni (le 435 evrov je bila cena za zgodnje podpornike su Kickstarter, v prosti prodaji pa bo cena cca 780 evrov) in izjemno lahko (kolo tehta le 9 kilogramov). V jedru ima nameščen električni pogonski sistem, ki uporablja 500-vatni motor in 3-kilogramsko baterijo 36V (dve dodatni sta tam zaradi stabilnosti), ki zagotavlja 32 kilometrov avtonomije (brez poganjanja, v kombinaciji s poganjanjem pa kar 80 km). Dovoljuje hitrosti do 32 chilometri all'ora, montaža pa je tako preprosta kot vpenjanje običajnega kolesa. Reguliramo ga z controllori, ki ga pričvrstimo na krmilo, uporabimo pa na praktično vsakem kolesu.
Maggiori informazioni:
geoo.com