fbpx

Cosa significa di più per gli sloveni?

Ognuno ha i propri valori e vede il mondo attraverso i propri occhi. Alcuni bramano il denaro, altri l’istruzione, per alcuni la cosa più importante è la salute, per altri la sicurezza. Ma cosa ritieni più importante per gli sloveni, cosa apprezziamo di più e cosa mettiamo al primo posto?

A OECD (Organizaciji za gospodarsko sodelovanje in razvoj) že od leta 2011 stalno dopolnjujejo t. i. indeks boljšega življenja. Vsako državo ocenijo v 11 kategorijah, pomembnih za dobro počutje – po prihodkih, službah, nastanitvah, zdravju, dostopu do storitev, okolju, izobrazbi, varnosti, vključevanju državljanov in upravljanju države, skupnosti in zadovoljstvu. Vrednosti kazalnikov so izražene z ocenami od 0 do 10. Višja kot je ocena, bolj so ljudje zadovoljni oziroma bolj cenijo določeno kategorijo.
Slovenijo so v sami raziskavi razdelili na zahodni in vzhodni del in tukaj so rezultati.

In Slovenia najbolj cenimo izobrazbo, zahodni del nekoliko bolj (9,2). Temu sledi skupnost (v zahodni regiji 8,1, v vzhodni 8,0). Salute je v zahodni regiji na tretjem mestu (7,9), medtem ko je v vzhodni regiji na šestem (5,5). Terzo posto v vzhodni regiji zaseda sicurezza (7,6), medtem ko je ta v zahodni regiji na petem mestu (7,4). Pred njo je še dostop do storitev (7,7), ki je v vzhodni regiji prav tako na četrtem mestu (7,0). Na šestem mestu je v zahodni regiji servizio (6,6), a je ta eno mesto višje v vzhodni (5,6). Sedmo mesto v zahodni regiji zaseda soddisfazione (4,1), ki je v vzhodni mesto nižje (3,0). Na sedmo mesto se v vzhodni regiji namreč uvršča l'ambiente (4,4). To je v zahodni regiji mesto nižje (3,3). Na devetem mestu je v vzhodni regiji alloggio (2,8), v zahodni pa prihodki (3,2). Ti so v vzhodni regiji uvrščeni na deseto mesto (2,9), tik pred vključevanjem državljanov (0,6). Nastanitev je v zahodni regiji na desetem mestu (2.8), vključevanje državljanov pa tudi tukaj zaseda l'ultimo posto (2,0).

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
oecdregionalwellbeing.org

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.