Il SOF 2017 (Festival sloveno della pubblicità) ritorna al Kempinski Palace Portorose dal 6 al 7 aprile. Il programma del festival, con il tema principale "Il fattore umano nella pubblicità", offrirà ai partecipanti una nuova prospettiva sul marketing e sulla comunicazione e sulla più ampia professione del marketing. Anni fa la pubblicità era considerata una professione prestigiosa e in alcuni casi addirittura parte della cultura popolare, ma oggi deve affrontare innumerevoli sfide. Anche una buona idea può fallire in innumerevoli punti se non ci rendiamo conto di quanto sia importante il fattore umano nel multiforme processo pubblicitario. SOF 2017 si concentrerà sull'autoesame e sulla comprensione dei ruoli degli individui con l'obiettivo di elevare il profilo della professione e darle l'importanza che merita.
SOF 2017 bo tudi letos obiskovalcem osrednjega in najpomembnejšega dogodka slovenske komunikacijske stroke vlival novega optimizma in navdiha, saj lahko tudi letos pričakujemo širok nabor domačih in mednarodnih govorcev. Veliki oder bo gostil zvezde, kot so Gregory Roekens, ki se pri Grey Europe ukvarja z razvojem tehnologij, ki izboljšujejo uporabniško izkušnjo. Dieter de Ridder, izvršni kreativni direktor pri AIR Brussels, bo na podlagi svojih 20-letnih izkušenj udeležence vodil skozi praktične nasvete za boljše kreativne rezultate. Trike industrije bo iz svojega kreativnega rokava stresel tudi Harjot Singh, strateški direktor McCann Worldgroup Evropa, ki je delal za nekatere izmed najbolj znanih blagovnih znamk in agencij po vsem svetu. Na oder bodo stopili tudi Luka Bajs, starejši tekstopisec, Grey Ljubljana, dr. Roman Berčon, filozof, direktor oglaševalske agencije Votan komunikacije in član nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Žiga Drofenik, upravljavec avtorskih pravic, IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing, Cene Grčar, odvetnik, Pro Plus in podpredsednik nove sestave Oglaševalskega razsodišča, Ivona Janjić, direktorica maloprodaje, Agrokor Group, mag. Tomato Košir, oblikovalec vidnih sporočil, dr. Marko Milosavljević, izredni profesor, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani, izr. prof. dr. Andraž Teršek, univerzitetni učitelj, Pedagoška fakulteta Univerze na Primorskem v Kopru, Peter Zabret, tekstopisec, Pristop, Gregor Žakelj, ustanovitelj in umetniški direktor, VBG in številni drugi.
PER SAPERNE DI PIÙ: Koncert: 2Cellos – Ljubljana bo 2017 priča epskemu spektaklu
Devetčlanski žiriji, ki bo nagradila najboljša dela slovenske oglaševalske industrije, bo predsedoval Gal Erbežnik, svetovalec za kreativno odličnost pri Zavodu za besede in misli z več kot 20-letnimi izkušnjami v oglaševanju.
Maggiori informazioni:
sof.si