fbpx

30+ retroannonser for Apple-datamaskiner

Hvordan Apple forvandlet seg fra et garasjeselskap til en ledende teknologigigant ved hjelp av god reklame.

Ko je v sedemdesetih letih eple želel prodreti na trg z osebnimi računalniki, so se njihovi izdelki zdeli ljudem ne samo dragi, temveč tudi popolnoma nepotrebni. Skozi leta so pri Applu s spretnimi oglaševalskimi taktikami (in neizprosnim vodenjem Steve Jobs) pri ljudeh ustvarili potrebo po svojih računalnikih, brez katerih si še danes sploh ne predstavljamo našega vsakdana.

Leto 1983.
Leto 1983.

Njihove prve strategije v sedemdesetih so temeljile na uporabnosti in preprosti uporabi Applovih računalnikov, v osemdesetih pa so s sloganom ‘’Vsak otrok bi po šoli moral imeti Appla’’ začeli staviti tudi na karto zabave, ki pride z njihovimi jabolčki. Preboj se je zgodil v devetdesetih, ko so se Applovih računalnikov začeli prijemati pridevniki kot so inovativen, kul, drugačen in seveda lepo oblikovan. V naši galeriji si poglejte nekaj najboljših retro oglasov zadnjih tridesetih let 20. stoletja, zaradi katerih je Apple do danes ostal nepremagljiv.

PREBERITE ŠE: Izgubljena prihodnost: Apple-ova zakladnica prototipov naprav iz 80-ih

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.