Citroën vil bringe Citroën C-aircross SUV-konseptet til Geneve Motor Show, som, etter fjorårets Citroën Aircross-konsept, varsler den nært forestående ankomsten av en liten SUV fra dette populære franske merket. Hvis fjorårets konsept var basert på C4 Cactus-modellen, er dette settet med rynkede "lepper" basert på den nye C3.
Citroën bo v Ženevi predstavil drzen koncept kompaktnega športnega terenca Citroën C-aircross. Koliko potez tega muskelmann bo na koncu imel prvi Citroënov SUV te velikosti, ostaja uganka, pričakovati pa je vozilo, ki bo na ulicah pokalo od samozavesti kot prepoteni in mišičasti tipi v fitnes studiih.
Navdih inženirjev pri izdelavi tega 4-sedežnika je bil model Citroën C3. Namesto na športno eleganco stavi na igrivost, privlačnost, živahnost in drznost, s čimer bo prepričal moške, da je manjši SUV lahko ravno tako možat kot njegovi večji bratje. Pohvali se lahko s prostorno notranjostjo, udobnimi sedeži, veliko svetlobe (panoramatak) in najnovejšim naborom tehnoloških rešitev Citroën Advanced Comfort, kot so kamere za vzvratno preglednost, bočni kameri, ki nadomeščata vzvratni ogledali, indukcijsko polnjenje pametnih telefonov, barvni prikazovalnik v višini oči …
LES MER: Citroën Aircross - Concept SUV er like leken som C4 Cactus
Citroën C-aircross ima vrata z nasprotnim odpiranjem, ki pa jih seveda ne gre pričakovati v serijski različici. Namenjena so predvsem demonstraciji prostorne notranjosti in vstopanju v višje ležeče vozilo. Prav tako ne gre pričakovati tako napadalnega, a hkrati zadržanega videza, čeprav mu kratek pokrov in kamuflažni vzorec dobro pristajajo, čeravno ne bo bil bitke na blatnem, ampak pretežno asfaltnem bojišču. Da se ni ustrašil velikih, pričajo platišča, ki so velika kot Trumpove roke. Stoji na 18-tommers in je precej bolj oddaljen od tal kot drugi.
V oči pade znameniti enokraki volan, ki pa je prikrojen za 21. stoletje. Srce v tkanino odete armaturne plošče Det er 12-palčni zaslon na dotik, odlagališče pa sredinska konzola, ki se je udobno namestila med sprednjimi in zadnjimi sedeži. Do informacij lahko potniki dostopajo s tehnologijo prepoznavanja glasu, si ustvarijo mikroklimo ter izbirajo lastno glasbo ali film. Nima pogona na vsa štiri kolesa – kot rečeno je bolj kot ne urbani bojevnik –, kot alternativo pa ponuja uveljavljeni sistem Grip Control z različnimi voznimi programi za povečanje oprijema, in sicer standard, neutrjen teren, sneg, pesek in izključen stabilizacijski asistent ESP.
Galerija – koncept Citroën C-aircross:
Mer informasjon:
citroen.si