fbpx

Ford C-max - oppstramming av rynker brakte en "Aston Martin" maske

Fords mellomstore minivan vil bli presentert i Paris i et oppfrisket utseende, og som ventet får den den nå karakteristiske «Aston Martin»-motormasken og et mer moderne og mer raffinert interiør i stil med dagens pest. Det er også noen nyvinninger i motorene, spesielt i form av 1,5-liters ecoboost-motoren, og avansert teknologi er også forbedret.

Potem, ko so pri modrem ovalu objavili prve fotografije novega S-maxa, pa so le nekaj dni zatem objavili tudi prve fotografije prenovljenega C-maxa, ki bo premiero doživel v Parizu, v začetku prihodnjega leta pa lahko pet sedežnega C-maxa in njegovega sedem sedežnega brata grand C-maxa pričakujemo tudi na cestah.

C-max bo še vedno na voljo v osnovni petsedežni in nekoliko daljši sedemsedežni grand različici.
C-max bo še vedno na voljo v osnovni petsedežni in nekoliko daljši sedemsedežni grand različici.

Oba srednje velika enoprostorca z modrim ovalom na maski motorja bo kot pričakovano mogoče prepoznati po motorni maski podobni tisti pri fiesti in napovedanem prenovljenem focusu, za seboj pa je to potegnilo tudi spremenjene prednje luči in odbijač. Enako blago osvežene so tudi zadnje luči in odbijač, karoserija pa bo lahko odeta v dve novi barvi caribou sivo in red rush rdečo.

Bolj prečiščena in modernejša notranjost

Še več novega kot pri zunanji podobi bo v potniški kabini, kjer bodo pred potnikoma v prvi vrsti popolnoma nova armaturna plošča, volanski obroč, merilniki in še kaj. Največji napredek pomeni dejstvo, da je po novem veliko manj stikal, kjer gre zahvala novemu osem palčnemu zaslonu na dotik, kot celota pa je voznikov delovni prostor še najbolj podoben tistemu v napovedanem S-maxu.

Novosti med opremo bodo obsegale ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2, izboljšani pa bodo tudi nekateri asistenčni sistemi.
Novosti med opremo bodo obsegale ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2, izboljšani pa bodo tudi nekateri asistenčni sistemi.

Novosti med opremo bodo obsegale opcijsko ogrevan volanski obroč, naprednejši sistem sync2 in izboljšani asistenčni sistemi. Omeniti pa velja tudi izboljšana vzmetenje in krmilni mehanizem.

LES MER: Ford Mustang – pol stoletja poskočnega konjiča

Paleto motorjev bodo sestavljali 1,0-litrski ecoboost bencinar z 74- oziroma z 92 kW, višje pa bosta še dve različici 1,5-litrskega ecoboosta z 110- oziroma 132 kW. Na dizelski strani pa 1,5- oziroma 2,0-litrski TDCiji z 70-, 88-, oziroma 110 kW največje moči.

Po premieri v Parizu sledi pričetek prodaje, ki je načrtovan za začetek prihodnjega leta, v ponudbi pa ostajata tako pet sedežni c-max, kot tudi njegov sedem sedežni brat grand C-max.

Mer informasjon

Mer informasjon: 
ford.si 

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.