Hyundai i30 N er den første av Hyundais biler som bærer det nye N-merket. Det har flere betydninger enn bare den raskeste, beste, kraftigste i30 og lignende. Det ligger mye mer bak dette navnet, ettersom bilen ble utviklet i Namyang og testet videre på Nürburgring. N-symbolet symboliserer chikanen, for det er nettopp kurvene som har preget utviklingen av Hyundai i30 N mest. Det sies å være en populær sportsbil, som egner seg både til hverdagsbruk og for racing rundt på banen.
Design Hyundaia i30 N se občutno razlikuje od preostalih dveh članov družine i30. Ima opazno prednjo masko og agresiven odbijač z večjimi režami za zrak, ki dodatno pripomorejo k ohlajanju zavornega sistema. Spodnji del odbijača krasi rdeča črta, okolica žarometov pa je kontrastno odeta v črno barvo. Prav tako so črni stranski športni pragovi. Čeljusti so obarvane v rdečo barvo in tudi tam je opazen logotip N. Na zadnjem delu nam v oči pade trikotna zavorna luč v črnem spojlerju, pa tudi črni difuzor z dvema izpušnima cevema.
I30 N ima posebej prilagojeno instrumentalno ploščo, na kateri lahko spremljamo podatke, kot so temperatura olja, pripravljenost turbo polnilnika, temperaturo motorja in druge pomembne “dirkaške” podatke. Na voljo imamo 8 tommers berøringsskjerm, prek katerega upravljamo nastavitve, navigacijo, glasbo in še kaj. Športna sedeža si lahko omislimo v kombinaciji usnja in tkanine ali v celoti iz tkanine. Imata dober bočni oprijem in tudi tukaj ne gre brez logotipa N. Volanski obroč je bil prav tako zasnovan posebej za i30 N in ima opazna gumba za izbiro voznega profila ali izbiro športnega oziroma voznega načina N. Med drugo tehnologijo spadajo še brezžično polnjenje telefona og podpora sistemoma Android Auto og Apple CarPlay.
Hyundai i30 N je popoln plod znanja in inženiringa Hyundaieve matične tovarne. Nobena izmed komponent ni bila naročena pri katerem drugem izdelovalcu avtomobilskih komponent, kot sta na primer Brembo ali Recaro. Jedro novega i30 N je 2-litrski prisilno polnjeni turbinski motor, ki je na voljo v dveh različicah. Standardna različica ima 250 konjskih moči, z dodanim paketom Performance pa se moč poveča na 275 hestekrefter. Prva različica od 0 do 100 km/h pospeši v 6,4 sekunder, močnejša pa v 6,1 sekunde. Obe različici imata končno hitrost omejeno na 250 km/t. Za prestavljanje je na voljo zgolj 6-trinns manuell girkasse. Na voljo so še sistem Launch Control, sistem za uravnavanje vrtljajev med prestavljanjem, elektronsko nadzorovano vzmetenje, elektronski generator zvok in elektronsko nadzorovana delna zapora diferenciala. In še posladek za športne navdušence – sistem za nadzor stabilnosti bo mogoče popolnoma izklopiti.
LES MER: HYUNDAI KONA: NOV SEGMENT, NOV SLOG, NOVI CILJI
Hyundai i30 N ima ceno 27.990 evrov. Če si želite močnejšo različico i30N Performance, je zanjo treba odšteti 32.990 euro. Različica i30 N Performance ima na voljo še kopico dodatne opreme, ki vsebuje skoraj vse, kar je pri i30 N mogoče dokupiti. Če vsega tega ne potrebujete in si želite le dodatnih 25 konjskih moči, bo za to treba odšteti 2.300 evrov.
Galerija slik: Hyundai i30 N
Mer informasjon:
hyundai.com