I lang tid er sosiale nettverk ikke lenger bare underholdning, men også et verktøy. Selv om de ikke vil utrydde nettsteder, kan bedrifter vedlikeholde, rekruttere og rekruttere kunder på dem fordi de kan kommunisere med dem i sanntid. Virkningen av viralitet ble deres våte drøm. Men i dagens verden er ikke kvalitet nok. Like viktig er tidsdimensjonen, som alene gjør deg virkelig synlig. Men når er de gylne timene?
Insights (statistika ogleda Facebook strani) in podobna orodja na družabnih omrežjih lastnikom profilov omogočajo, da jim ni več treba toliko ugibati, kdaj je najbolj ”rodoviten” čas za objavo oz. kdaj je na družbenem omrežju koncentracija uporabnikov največja. Le z izbiro pravega trenutka boste poželi pričakovan odziv oz. zabeležili želeno število interakcij.
LES MER: Lese ritualer som vil gjøre deg mer produktiv
Gotovo ste na kakšno izmed forskning že naleteli, a v kibernetičnem prostoru se stvari menjajo hitreje kot “vlada v Italiji”, zato je čas, da preverite kako se je časovna krajina od takrat spremenila.
Čeprav so časi okvirni in variirajo glede na profil publike, pa so iz statističnih podatkov in testov retningslinjer za produktivno objavljanje na Facebooku, Twitterju, Google Plusu, LinkedInu, Pinterestu in Tumblrju že začrtane. Zavedati se je treba, da je življenjska doba objav tu zelo kratka (gre za muhe e-nodnevnice), zato je čas ključnega pomena, sploh, ker so algoritmer zanje postali domala ”muhalniki” in se vsebine z nami igrajo skrivalnice. In najlažje in brezplačno se boste zoper nevidnosti borili prav z obvladanjem časovne dimenzije, ki je postala grunnstein oglaševanja na družbenih omrežjih.
Tilpasset og tilpasset fra:
fastcompany.com