fbpx

Den nye Mini Cabrio – med hjernen på "av" og taket på vakt

Novi Mini Cabrio (2016)

Sammenlignet med forgjengeren har den nye Mini Cabrio vokst litt, og med den har også appetitten vokst for sommeren 2016. Den opprettholder kjørefølelsen til en gokart og det flerlags lerretstaket som brettes eller reiser seg. på bare 18 sekunder, men den nye Mini Cabrio har tatt et både visuelt og innholdsmessig sprang fremover. Det er en aldri sett pakke med LED-lykter, forbedret digital kommunikasjon med omgivelsene, mer plass på setene og i bagasjerommet... Den ruller inn i utstillingslokalene i mars 2016.

Bunnlinjen Mini Cabria Det er vožnja z odprto streho, zato nam je Mini naredil medvedjo uslugo, ko je svojega novega malčka Mini Cabrio predstavil v času, ko se moramo zavijati v vse več plasti oblačil, medtem ko sam prisega na vožnjo zgoraj brez. A istočasno se lahko zato toliko bolj veselimo pomladi oziroma poletja 2016. Cabrio namreč prihaja mars 2016 in ima nekoliko povečane karoserijske vrednosti kot predhodnik. Je 10 centimetrov daljši (98 mm) in štiri centimetre širši (44 mm), medosna razdalja pa se je potegnila za tri centimetre (28 mm). To se pozna tudi pri prtljažniku, ki je za četrtino večji in pri odprti strehi meri 160, pri zaprti pa 215 litrov, ponaša pa se tudi s funkcijo Easy Load.

Brezstrešna karoserija je zelo toga, kar zagotavlja večjo varnost potnikov.
Brezstrešna karoserija je zelo toga, kar zagotavlja večjo varnost potnikov.

Večplastna platnena streha (lahko je tkana z grafiko Union Jack) ima vgrajen tih in hiter samodejni mehanizem zapiranja in odpiranja, streho pa je mogoče razpeti oziroma pospraviti (vključno s funkcijo pomika) v zgolj 18 sekundah, in to vse tja do hitrosti 30 km/h. Pri tem je treba omeniti še aplikacijo, ki je neposredno vezana na streho ter izdaja opozorilo pred dežjem, in zaščito proti prevračanju, ki se samodejno aktivira, ko Mini začuti nevarnost. Na voljo bo s tremi motorji, in sicer kot trivaljnik z bencinskim motorjem s 136 konji (100 kW), kot štirivaljnik z bencinskim motorjem s 192 KM (141 kW) in kot trivaljnik z dizelskim motorjem s 116 konjički (85 kW).

LES MER: Novi Mini Clubman – kombi, ki je zrasel


Mini Cabrio 2016 je dobil nova prednja sedeža, ki sta še malenkost bolj prilagodljiva, medtem ko ima zadnja klop daljšo sedežno površino. Za prikazovanje informacij skrbi tehnika LED, projekcijski zaslon, del merilnikov je kar na krmilu, tu pa so tudi sveže barvne kombinacije. LED je pri Miniju prvič vlogo prevzel tudi, ko gre za žaromete: ima LED dnevne in zadnje luči, smernike in meglenke. Vozniku, ki mu je še vedno dan prvinski občutek gokarta, kjer ključno vlogo odigrata blaženje in podvozje, ki obljubljata še več dinamike, pri vožnji pomagajo Kjøreassistent z aktivnim tempomatom, sistem za opozarjanje pred naletom in trkom s pešci (s funkcijo zaviranja) ter prepoznavanje prometnih znakov, kamera za asistenco pri vzvratni vožnji, inteligentni klic v sili …

Mer informasjon

Mer informasjon:
www.mini.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.