To je novi Renault Scenic, že četrti predstavnik enoprostorca, ki smo ga Slovenci vzeli za svojega in je že 20 let molzna krava francoskega izdelovalca avtomobilov. Enoprostorec, ki je definiral razred srednje velikih limuzinskih kombijev, se bo javnosti prvič v živo predstavil na ženevskem avtosalonu, ko bo tudi znano, kdaj bo šel novi Renault Scenic v prodajo.
Tu je, novi Renault Scenic, ki je tako kot novi Megan izdelan na sveži CMF-modularni platformi. V primerjavi s tretjo generacijo je nekoliko širši in daljši, potovalni prostor je večji, kljub temu pa je odvrgel 100 kilo. Od tal so ga dvignili za dodatne 3 centimetre, ”potegnili” so se tudi koloteki, kolesa pa silijo iz avtomobila. kot bi avto nosil globok dekolte. Na voljo bo s petimi oziroma sedmimi sedeži. Slednji, znan pod imenom Grand Scenic, bo predvidoma debitiral na pariškem avtosalonu jeseni.
Under panseret blir de slik diesel eller bensin predstavniki, ki jih je Renault uporabil že pri Meganu, šušlja pa se tudi o hibridu s kombinacijo bencinskega motorja TCe og elektrisk motor. De brukte for å overføre kraft til hjulene 5- og 6-trinns manuell girkasse ter EDC dvosklopčni samodejni menjalnik. Če se za hip premaknemo še v notranjost. Zaenkrat je znano, da se bodo v potniški kabini bohotili 8,7 tommers skjerm, digitalt instrumentpanel og head-up projeksjonsskjerm.
LES MER: Den nye Renault Mégane Grandtour: for de dynamiske og aktive
I den tjue år lange historien til Scenic har Renault solgt mer enn 5 millioner eksemplarer. Pri najnovejšem so Francozi oblikovalski navdih dobili pri konceptnem vozilu R-Space fra 2011. Om ikke annet vil du kjenne den igjen på "øynene" (les: foran, kanskje også LED-lykter) Talisman og en ny Megan, som symboliserer de nye medlemmene av Renault-familien. Selv om små SUV-er for tiden er «in», kan det ikke være tvil om at nye Renault Scenic med crossover-gener (det har Espace også) vil fortsette arven fra forgjengeren og skoene den går inn i ikke blir for store.
Mer informasjon:
renault.si