Pininfarina brakte H2 Speed racerbilkonseptet til Genève, som, som navnet antyder, kjører på brenselceller, mens Speed "trailer" avslører sin racerkarakter. Designerne hentet inspirasjon til designet fra det tidligere konseptet til Ferrari Sigma racerbil og la til noen futuristiske funksjoner. De ble levert med et par elektriske motorer av GreenGT-selskapet, og H2 Speed klemmer 503 hester ut av dem.
Pininfarina H2 Speed han er en super idrettsmann na gorivne celice, ki ga je priznani italijanski oblikovalski studio pripeljal na avtosalon v Ženevo. Opremili so ga z dvema električnima agregatoma s podpisom GreenGT, ki ju napajajo gorivne celice in elektrika. Ta se zbira med zaviranjem in troši pri pospeševanju, kajti dirkalnik nudi rekuperacijo zavorne energije, ki se nalaga v baterijo z 20 Ah. Motorja proizvedeta kar 503 KM (210 kW) in sta zmožna dirkalnik z mesta do 100 km/h spraviti v 3,4 sekunde ter priganjati do 300 km/t.
Navdih zanj so pri Pininfarini poiskali pri konceptnem Ferrariju Sigma Grand Prix Formula One, na kar opozarjajo tudi barve.
LES MER: Aston Martin DB11: den grå DB9 fikk en etterfølger
Posebna kompresorska tehnologija pogonskega sklopa GreenGT daje temu skoraj 1500-kilogramskemu električnemu vozilu, ki so mu linije izrezali v vetrovniku, prav poseben zvok, ki ga pri električarjih nismo vajeni. V širino Pininfarina H2 Speed meri kar 2 metra, v višino pičel meter (1,087 m), v dolžino pa 4,7 metra. Izdelan je fra karbonfiber in opasan s krilci za boljšo aerodinamiko. Delno kaže ”rebra”, saj so ob bokih nekoliko vidne posode, ki pod tlakom 700 barov hranijo 6,1 kilograma vodika, ki jih napolnimo v nekaj več kot treh minutah.
Mer informasjon:
pininfarina.com