fbpx

Den nye range roveren evoque først for å stramme rynkene, deretter for å kutte taket (2015)

Range rover evoque

Etter at Land Rover «sjokkerte» bilpublikummet i 2011 med en overraskende moderne og avansert crossover, har dette anerkjente engelske merket nå annonsert at de vil komme til Genève «væpnet» med en forynget modell av den nye Range Rover Evoque. Den største fremgangen har blitt gjort innen økonomi og vekt, og det er også mye snakk om cabriolet-versjonen, som bør komme på veiene litt senere.

Prenovljenega range rover evoqua bodo sicer na prvi pogled od “starega” ločili le največji ljubitelji modela in te angleške znamke, manj veščim pa sporočamo, da se modela razlikujeta v podobi prednje maske in odbijača, drugačna je podoba LED luči in odprtin za zrak, na zadku se bohoti drugačen strešni spojler.

Oblikovne spremembe so skoncentrirane predvsem na prednjem delu vozila, v območju luči, maske motorja in odbijača pod njo.
Oblikovne spremembe so skoncentrirane predvsem na prednjem delu vozila, v območju luči, maske motorja in odbijača pod njo.

Prenovljena je bila tudi notranjost, kjer je poudarek na boljših materialih, novi so sedeži, izboljšav pa je bil deležen tudi osem palčni zaslon na dotik, katerega delovanje je hitrejše. Inženirji k temu dodajo še, da so izboljšali zavorni sistem.

Še bolj pomembna pa je bila shujševalna dieta, ki so jo inženirji predpisali vsem motorjem v ponudbi. Rezultat tega je v povprečju od 20 do 30 kilogramov nižja teža in posledično manjša poraba in emisije. Novost v ponudbi predstavlja štirivaljni dizel TD4, ki zmore 110 kW in obljublja povprečno porabo le 4,2 litra in 109 gramov emisij CO2 na km poti. Komur to ne bo dovolj, lahko poseže po 132 kilovatni različici istega motorja, ki se ponaša s podobno ekonomičnostjo v obliki 125 gramov emisij CO2.

Notranjost je bila tudi malenkostno osvežena, poudarek poleg elegance in prestiža pa je poudarek tudi na napredni tehniki.
Notranjost je bila tudi malenkostno osvežena, poudarek poleg elegance in prestiža pa je poudarek tudi na napredni tehniki.

Na bencinski strani pa najdemo še Si4 turbo štirivaljnik, ki zmore 177 kW in evoqua požene do 217 km/h in do stotice v le 7,6 sekunde. Vse to ob 181 gramih utslipp CO2. Moč je pri tem motorju preko devet stopenjske avtomatike speljana na vsa štiri kolesa, pri ostalih različicah pa sta ta dva dodatka predmet doplačila.

LES MER: Najdražji Range Rover vseh časov

Vse različice bodo premogle še nov terenski sistem all-terrain progress control, ki vozniku lajšala vožnjo po klancu navzdol, kjer potrebuje ta zgolj vrteti volan, za vse ostalo pa poskrbi elektronika sama. Več bo tudi ostale napredne tehnike, na ceste pa naj bi prenovljeni evoque zapeljal še pred poletjem.

Mer informasjon

Mer informasjon:
www.landrover.si

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.