fbpx

Rimac C_Two: den elektriske superbilen sjokkerte Genève!

Rimac C_Two

Hele 1.914 hestekrefter og 1,85 sekunder fra 0 til 100 km/t? Ja, det er også mulig. Med C_Two-modellen krysset Rimac nok en gang alle grenser og satte helt nye milepæler for elektriske superbiler.

Rimac C_Two je bil verjetno eden izmed bolj pričakovanih hyperbiler na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi. S tehničnimi podatki so nas naravnost šokirali, saj mejijo že na tiste iz znanstvene fantastike. C_Two ima kar 1914 hestekrefter og enorm 2.300 Nm navora. Od 0 do 100 km/h potrebuje le 1,85 sekunde in se lahko požene vse do 412 km/h. Če ga ne vozite v mejah zmogljivosti, lahko z enim polnjenjem baterij prevozite do 650 kilometrov, merjeno po standardu NEDC. Celoten avtomobil je bil zasnovan povsem na novo, ne da bi si karkoli izposodili pri njegovem predhodniku.


Za vse te hiperštevilke so zaslužni štirje elektromotorji, ki so nameščeni vsak v svojem kolesu. S tem je omogočen firehjulsdrift, računalnik pa s pomočjo sistema za razporeditve navora poskrbi za optimalen navor, ki ga posamezno kolo v danem trenutku potrebuje. Rimac C_Two uporablja kar 4 girkasser, za vsako kolo svojega, za hlajenje komponent pa skrbi 7 hladilnikov. Litij, magnezij in nikelj boste našli v bateriji, ki ima zmogljivost 120 kWh. 8 kamer, 2 svetlobna radarja, 6 radarjev in 12 ultrasoničnih tipal. Vse to omogoča visoko stopnjo avtonomne vožnje, kar pomeni, da ste lahko za volanom Rimacove superzverine povsem sproščeni in jo vozite brez vsakršnega napora.

Rimac C_Two
Rimac C_Two

Dizajn je seveda primeren Rimacovi zmogljivosti. Futurističen in oblikovan zgolj z eno mislijo. Biti najhitrejši električni avtomobil na svetu. Bruk karbonfiber zasledimo skorajda po celem avtomobilu, še posebno pri strehi, aerodinamičnih dodatkih in tako imenovanem karbonskem monokoku, ki ima strukturno integriran baterijski paket. V notranjosti nas pred voznikom pozdravi stor skjerm, na osrednji konzoli pa mu družbo dela informacijsko-zabavni zaslon. Tudi klimatsko napravo upravljamo prek majhnih zaslonov. Ponuja celo možnost, ki bolj spominja na videoigro kot na kaj drugega. V navigacijski sistem lahko namreč namestimo posamezno dirkališče, tehnologija pa nam nato posreduje informacije o idealni liniji in optimalnih točkah zaviranja. Od materialov v notranjosti prevladujejo karbonska vlakna v kombinaciji s semišem.

Osupljiva notranjost
Osupljiva notranjost

Hiperelektrični Rimac C_Two bo na voljo v zgolj 150 eksemplarer in bo na ceste zapeljal v letu 2020. Cena bo seveda zmogljivosti primerna, le vprašanje je, pri koliko milijonih evrov se bo ustavila. Videli smo, kaj zmore njegov predhodnik, in nestrpni smo že, da vidimo, kaj zmore najnovejša in najnaprednejša električna zverina.

Galerija – Rimac C_Two

Mer informasjon

Mer informasjon:
rimac-automobili.com

Med deg siden 2004

Fra år 2004 vi undersøker urbane trender og informerer vårt fellesskap av følgere daglig om det siste innen livsstil, reiser, stil og produkter som inspirerer med lidenskap. Fra 2023 tilbyr vi innhold på store globale språk.