Aston Martin lanceert in Genève de DB11, een supercoupé die de grijsgebaarde DB9 naar een welverdiend pensioen stuurt. Het is de eerste GT, afgezien van Bond's DB10-model uit de film Spectre, in meer dan een decennium. Er gebeurde veel in deze tijd, waaronder Aston Martin die een nieuwe president kreeg en met Mercedes trouwde, wat, zoals verwacht, weerspiegeld werd in de auto. Al deze veranderingen worden op veel manieren belichaamd door de DB11, de eerste in productie genomen Aston Martin met een dubbelcijferig nummer.
Aston Martin DB11 je neposredni naslednik modela DB9, katerega izid ima že dolgo brado, saj sega v leto 2003. Časovni razkorak, novi predsednik (Andy Palmer) te butične britanske znamke superavtomobilov (zahteval je, da je DB11 opremljen s klasičnim ročnim menjalnikom) in sodelovanje z Mercedesom oz. divjaškim oddelkom AMG pa kakopak prinašajo znaten odmik po oblikovalski in tudi tehnološki plati.
DB11 opušča dolgočasne linije in se lepi na slog študije križanca DBX, bondovskega DB10 in jubilejnega CC110.
LEES VERDER: Bugatti Chiron: de snelste auto ter wereld en een auto van superlatieven in het algemeen
Novost spregovori v 12-valjnem ”jeziku”, saj so mu pod pokrov namestili 5,2-litrski twin turbo V12-motor, iz katerega iztisne okroglih 600 pk (450 kW). Moč na kolesa prenaša 8-stopenjski ZF-menjalnik, njegov pospešek od 0 do 100 km/h pa je 3,9 seconden. Končna hitrost je zaradi številnih aerodinamičnih trikov, kot je ”fantomski” sprednji spojler, izjemnih 322 km/u.
Notranjost je kljub ohranjanju retro sloga, ki ga zastopa dvobarvno usnje, digitalizirana (12-palčni infotainment zaslon). Veliko komponent je pristavil oddelek Mercedes-AMG. Aston Martin DB11 je sicer sploh prvi otrok Aston Martina in oddelka AMG, in po videnem sodeč, lahko samo upamo, da bosta imela čim bolj številčno družino.
Meer informatie:
astonmartin. com