De meesten van jullie kennen de Bugatti Veyron waarschijnlijk al als recordhouder voor de snelste productieauto ter wereld. Het is ook redelijk bekend dat dit Italiaanse boetiekmerk voor volgend jaar een opvolger van deze legendarische supercar plant, maar zelfs daarvoor bereidden ze al een afscheidsversie van de huidige veyron voor ter ere van de grondlegger van het merk – de grote Ettore Bugatti. .
LEES VERDER: Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Black Bess - Bijna legaal
Renomeju primerno so poslovilno različico osnovali na 16.4 Grand Sport Vitesse različici in jo pomenljivo poimenovali grand sport vitesse ettore bugatti edition. Od prvo omenjene jo loči pokrov motorja, deli odbijača, panelov in bočna vrata iz ročno poliranega aluminija, medtem ko so vsi preostali deli karoserije iz karbonskih vlaken in pobarvani v posebno temno modro barvo. Temu (barvnemu) motivu nato sledijo tudi platišča v izmeri 21 palcev.
Znotraj pa potnika pričaka najbolj kakovostno ročno prešito usnje En emblem plesočega slona oblečenega v platina na zaključku sredinske konzole med sedežema, ki spominja na emblem na pokrovu motorja Ettoreju tako priljubljenega modela type 41 royale iz leta 1926. Poleg tega notranjost kakor tudi zunanjo podobo krasijo še številni ročno izvezeni in vgravirani napisi ettore bugatti, tudi tu pa se presežki še ne končajo.
Za pogon skrbi enak W16 motor z 1.200 KM, ki superšportnega kabrija do stotice požene v 2,6 seconden, zgoraj brez pa je možno doseči tudi hitrosti vse do 416 km/h, s čimer je to najhitrejši serijski kabriolet vseh časov. Cena ostaja neznanka, naj bi ibla pa občutno dražji od “klasične” grand sport vitesse različice, ki jo cenijo na okoli dva milijona evrov.