fbpx

FES - Sony's e-inkt-smartwatch

Sony's FES smartwatch werd in het geheim ontwikkeld, of beter gezegd, onder het "pseudoniem" Fashion Entertainments, omdat ze hun naam niet wilden ondertekenen voor een mogelijk onsuccesvol product. Dus financierden ze het rechtstreeks via het Makauke-platform (Japanse Kickstarter), waarmee ze de marktsituatie en de tijd aanvoelden, en meer dan 20.000 euro verzamelden, waaruit bleek dat een horloge met een e-ink-scherm de moeite waard is om te maken en de naam van Sony.

O pametnih urah je bilo letos prelito res veliko črnila in vse te so imele večinoma LCD zaslon. A ne Sonyjeva minimalistično zasnovana pametna ura FES, ki za prikaz časa uporablja e-črnilo in je vizualno bolj približek analogni zapestni uri kot pa prevladujočemu trendu pametnih urah, ki so kot nekaj, kar je pobegnilo iz prihodnosti. In zakaj e-črnilo, ki po pisanosti (paleti barv) ne seže do kolen LCD-ju? Verjetno veste, da isto tehnologijo uporablja večina e-bralnikov (Kindle, Kobo,…) in da je tak zaslon precej manj obremenjujoč za oči kot svetleči LCD.


Sonyjeva ura je idealna za tiste, ki ne želijo ”specialnih efektov” na zapestju, a hkrati ne želijo, da bi jih povozil čas. FES je nekakšen kompromis med nostalgijo in futurizmom tega modnega dodatka, s kameleonsko številčnico in klasično okroglo obliko (s premerom 40 mm in debelino 7 mm), kar jo še bolj tako kot tip zaslona loči od večine ostalih, ki so povečini pravokotne (kot okroglo se lahko spominom le še na LG-jevo uro G Kijk R).

LEES VERDER: Windovsi 95 oživeli na pametni uri Samsung Gear Live

Ker je ta 50 gram težka ura tehnološko ”asketsko” naravnana je njena poraba električne energije izjemno majhna in omogoča kar 60-dnevno avtonomijo baterije. Na prodajne police prihaja Mei 2015, ko naj bi na trg prišli tudi drugi Sonyjevi izdelki, kjer so Japonci eksperimentirali z e-črnilom (metuljčki, dodatki za čevlje, ipd.).

En gumb je za vse.
En gumb je za vse.

 

Meer informatie

Meer informatie:
fashion-entertainments.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.