Rusi se počasi a vztrajno prebijajo tudi na vrh trga motociklov. Pri Chak Motors so namreč predstavili študijo naprednega superbike motocikla, ki je ne samo, da je eden najhitrejših na svetu, ampak tudi eden najbolj varnih. Premore namreč številne varnostne sisteme znane iz avotmobilov, dizajn, razvoj in izdelava, ki je beri in piši: ročna, potekajo v Sankt Petersburgu.
Posebnosti tega superbike motocikla se začnejo pri obliki. Ta je izredno aerodinamična in tudi moderno futuristično zasnovana, deloma zato, da pse malenkostno prikrije dejstvo, da gre v osnovi za motocikel honda CBR 1000 RR ABS, ki molotu služi kot osnova, delno pa tudi zaradi dejstva, da so želeli s čim boljšo aerodinamiko še izboljšati njegove zmogljivosti in učinkovitost.
S tem namenom so modificirali okvir, da izgleda lažje, enak prijem pa so uporabili pri zadnji nihajni roki, ki pa je kljub lahkemu izgledu izredno trdna, z uporabo kombinacije aluminija in kompozitnih materialov pa so dosegli tudi izredno trdnost, kar se odraža v dejstvu da roka prenese težo preko 200 kilogramov. Zaradi čim boljše aerodinamičnosti so vse cevi in žice “skrili” v notranjost ali pod oklep, rezultat pa je še bolj čista oblika.
LEES VERDER: De legendarische Bultaco met de groene elektromotor Bultaco Rapitan
Tehnološko naprednost izkazuje že prednji žaromet, ki ga v celoti sestavljajo LED diode in je kot takšen prvi motocikel z “full LED” žarometom, na področju asistenčnih sistemov pa kot prvi ponuja sisteme kot so PEBS ali sistem, ki zazna približujočo se oviro in temu primerno zavira (v avtomobilizmu poznan kot sistem zaviranja v sili). Sistem informacije pridobiva preko HD kamere nameščene med žaromete, v delčku sekunde pa pridobiva ključne informacije in temu primerno po potrebi tudi reagira. Poleg tega pa ima tudi sistema za zaznavo vozila v mrtvem kotu in zaznavo voznega pasu (bolj znan kot lane assist sistem). Slednja delujeta s pomočjo podobne kamere kot pri prej omenjenem PEBS sistemu, le da je ta nameščena na zadek motocikla. S pomočjo obeh kamer pa motocikel pridobiva informacije tako med vožnjo (tudi po tekmovalni pisti), kot tudi ko je le to parkirano v garaži (zaščita pred krajo), podatki pa se 24/7 shranjujejo v posebno črno skrinjico, ki je zaščitena pred udarci, temperaturo in ostalimi vplivi.
So pa Rusi še dokaj skopi glede tehničnih karakteristik motocikla, kakor tudi njegovih zmogljivosti, skrivnost pa ostaja tudi njegova cena, ki pa zagotovo ne bo nizka.
Več informacij na: http://www.chakmotors.com/overview.html